Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg ar kun hørt blæseren i mit HU7505 når jeg slukker og går i seng, Hev.c kan komme hurtigere end man aner. Ville uden tøven vælge 7505 da jeg købte det for 5 mdr siden checkede jeg stort set alt andet.
Det eneste anke jeg har at prisen var 19.999,- og nu er vi nede omkring 12.500 de er for stort et fald på 4-5 mdr, jeg køber aldrig nye modeller igen.
10000 er fint pris for 55Hu7505 så skal man og så købe forsikring ved siden a og mere vil jeg ikke betale. Jeg venter på at priserne skal falde og 55H7005 skal under 10000 nå den ikke har Hevc og når apps delen ikke er mere end 1 år fremtids sikre.. :) I velkommen til at ret mig hvis jeg tager fejl.. :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Mange indbo-forsikringer kan tilbyde det samme som tillægsforsikringerne, dog med den bonus at de også dækker alt andet udstyr du ejer.
Er der nogen der ved hvor meget den blæser støjer i dB ? Mere ville købe hu7505 til soveværelset, men ved ikke om blæser vil være for irriterende? Køre den hele tiden eller kun en gang imellem? Går den op og ned i omdrejninger? Der er ikke en indstilling hvor man kan slå den fra?
Henrik Nygaard skrev:Er der nogen der ved hvor meget den blæser støjer i dB ? Mere ville købe hu7505 til soveværelset, men ved ikke om blæser vil være for irriterende? Køre den hele tiden eller kun en gang imellem? Går den op og ned i omdrejninger? Der er ikke en indstilling hvor man kan slå den fra?
Det siger næsten sig selv du ikke kan slå den fra. Den er der selvfølgelig af en årsag ;)

Jeg har denne model stående. Man kan høre den svagt når lyden er slået fra, men blot en ganske lav lydhøjde hører jeg den ikke mere. Jeg ved ikke om den kører i hele tiden eller kun en gang imellem, Jeg ligger ikke mærke til den. Det er min oplevelse af den.
Det logik det vel det samme som mange andre blæser som sidder i mange andre ting som
Computer og Playstation ovs selvfølgelig mange a dem køre kun når udstyret bliver varmt og nogle køre hele tiden så må blæseren må da blevet dårligere med tiden..
Ret mig hvis jeg tager fejler. ☺
Ok du snakker om slitage. Jeg har blæsere i en 7 år gammel stationær. De er af plastic, de fungerer stadig upåklagelig med samme lydniveau. Men alt går vel i stykker på et tidspunkt, hvis det er det der er din pointe
pimp66 skrev:Ja det min pointe. Nu er det jo ikke alting der holder desværre omkring de 7 år..
:)
Lidt forvirrende at forstå hvad du mener/din pointe er.....?.....
- I dit første indlæg, forstod jeg det sådan at du mente at blæserlyden ville mere og mere udtalt, jo ældre at blæseren blev (?)....nu mener du, at du er bange for blæserens holdbar ?...eller ?

Hvad ER din pointe ? :o
Af Gentleman Finn
Måske vi kunne være så heldige at få en update - nu har du jo haft tid til at lege grundigt med tv'et? :)