Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Hattori
Hejsa

De gamle er hoppet med på fladskærmsbølgen og skal derfor have et fundet. Kravene er at det skal være Sony (de har aldrig haft andet O_O ) min. 32" og maks 37" ...så hvis i kunne være behjælpelige med erfaring og gerne links/pris vil det være helt fornemt :)
Senest rettet af Hattori 21 jun 2007, 20:42, rettet i alt 1 gang.
Af Peter VTEC
Har selv et Sony 32" V2000 som jeg er udemærket tilfreds med, idag kan du købe den til 8999kr hos sonycenterne rundt omkring dog hedder den V2500 nu...prisen kan du godt få handlet lavere ;)

Den helt nye D3000 serie er også en mulighed, koster 12999kr for en 32", har dog ikke set den i virkeligheden.
Vil holde mig helt fra Sonys billigere serier, og sony laver så vidt vides ingen 37" næste størrelse efter 32" er 40".

Kig evt selv på www.sonycenter.dk

Peter
Af Moke
Hattori skrev:Hejsa

De gamle er hoppet med på fladskærmsbølgen og skal derfor have et fundet. Kravene er at det skal være Sony (de har aldrig haft andet O_O ) min. 32" og maks 37" ...så hvis i kunne være behjælpelige med erfaring og gerne links/pris vil det være helt fornemt :)
Sony laver ikke 37", så hvis ikke de vil have større, så strander de på 32".

Og pt. er topmodellen for Sony i 32" : KDL32D3000 kan fås til lige over 10.000,00 : http://www.audiosound.dk/product.asp?pr ... b=2&page=1