Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af JANGO
Hej har fået dette nye pana tv og er rigtig glad for det. Men der er et par småting
der irritere mig som feks den lysdiode nederst på skærmen der bliver rød ved slukket
og grøn ved tændt. Den står som gul når mit tv er slukket og det skulle kun være
tilfældet hvis den er sat op med timer recording?

Altså den skulle være rød og ikke gul? Har været i Elmutanten og set et tv magen
til mit og den bliver rød ved slukket og ikke gul. Tog et par fotos med min mobil så
jeg kunne sammenligne med min skærm og kan se at de ikke helt har de samme
indstillinger? Kan det skyldes jeg skal opdatere et eller andet eller er det mit tv der
er noget galt med?
Det er fordi at du har DLNA aktiveret på tv'et - så slukker det ikke helt (da du jo skal kunne tilgå materialet hele tiden). Har prøvet det samme - deaktivering virkede ;)
Den er orange såfremt TV anywhere, netværksfunktioner eller timer optagelse er aktivt.
Så der kan være mange grunde til at den er orange.

Men det burde ingenlunde betyde at der er noget galt med dit TV.
Af JANGO
Hej jamen det er jo bare super dejligt at det bare er derfor:) Har ellers googlet nær og
fjern om emnet men blev ikke klogere af det. Heller ikke i Elgiganten kunne de lige
svare på det spørgsmål:) Og ja det er da et fedt tv og til de 5000kr jeg gav på tilbud
sidste fredag er det jo et røverkøb:)

Så mangler jeg bare lige og få mit Pana til at afspille de film fra min Synology. Af en
eller anden grund kan jeg ikke streame MKV filer og mts bluray filer kan streames men
er uden lyd? Læste et sted der var en gut der løste MKV filer ved at omdøbe dem til feks
AVI:)

Tak for alles hjælp vender sikkert tilbage:)