Log ind med sociale netværk
28 okt 2014, 21:56
Underholdning: Egnet til at se film og spille spil.
Det er kun tilgængeligt ved tilslutning til en PC.
Spiltilstand: Ved tilslutning til en spillekonsol, som f.eks.PlayStation™ eller Xbox™, kan du få en mere realistisk spiloplevelse ved at vælge spiltilstanden.
hrjonas skrev:Tester lige om jeg kan holde ud at spille på den (PC)...Fra brugervejledningen:
Spiltilstand: Ved tilslutning til en spillekonsol, som f.eks.PlayStation™ eller Xbox™, kan du få en mere realistisk spiloplevelse ved at vælge spiltilstanden.
28 okt 2014, 22:03
jng skrev:Umiddelbart kun billed-indstillinger der ændres (lys, kontrast osv.)hrjonas skrev:Tester lige om jeg kan holde ud at spille på den (PC)...Fra brugervejledningen:
30 okt 2014, 12:08
Er du stadig godt tilfreds med TV'et?
Jeg overvejer at sælge mit Panasonic UT50 og købe dette TV men er lidt nervøs mht. billedkvalitet/sortniveau og panoreringer.
Ser fodbold.
Jeg overvejer at sælge mit Panasonic UT50 og købe dette TV men er lidt nervøs mht. billedkvalitet/sortniveau og panoreringer.
Ser fodbold.
30 okt 2014, 19:26
Har set lidt golf på det, og der er da "slør" på golfbolden. Så hvis du ikke kan leve med det, så skal du nok ikke købe dette panel.
Det er et budget-panel, men det er bestemt value-for-money til 4000,-
Overall er jeg meget tilfreds med TV'et. Til almindelig tv-kigning er det suverænt. Men jeg tror ikke jeg ville købe det til spil/fodbold-kigning.
Bjur skrev:Er du stadig godt tilfreds med TV'et?Sortniveauet er jeg meget overrasket over. Synes det er en rigtig flot, "dyb" sort farve.
Ser fodbold.
Har set lidt golf på det, og der er da "slør" på golfbolden. Så hvis du ikke kan leve med det, så skal du nok ikke købe dette panel.
Det er et budget-panel, men det er bestemt value-for-money til 4000,-
Overall er jeg meget tilfreds med TV'et. Til almindelig tv-kigning er det suverænt. Men jeg tror ikke jeg ville købe det til spil/fodbold-kigning.
01 nov 2014, 23:04
Jeg har købt tvet plus deres kalibrering til 499, om det er det værd ved jeg ikke, men er rigtig tilfreds med billedet.
Synes det har godt billede i film
Rigtig godt ved alm tv kiggeri
Fifa 15 flimrer tilskuerne, men alt andet ser fint ud
Gran turismo 6 alt er fint
Men tror ikke jeg er kræsen
Det har erstattet mit gamle Panasonic 42PZ85
Synes det har godt billede i film
Rigtig godt ved alm tv kiggeri
Fifa 15 flimrer tilskuerne, men alt andet ser fint ud
Gran turismo 6 alt er fint
Men tror ikke jeg er kræsen
Det har erstattet mit gamle Panasonic 42PZ85
02 nov 2014, 16:11
Deres kalibrering er ikke det værd. Det er faktisk ikke en kalibrering. Det er bare indstillingerne, der er ændret til en bestemt standard. Hvis man gerne vil have den kalibrering de bruger, så kan man bare tjekke indstillingerne for "billede" på TV'et i butikken og tage et billede med sin telefon... ;-)
02 nov 2014, 18:27
hrjonas skrev:Deres kalibrering er ikke det værd. Det er faktisk ikke en kalibrering. Det er bare indstillingerne, der er ændret til en bestemt standard. Hvis man gerne vil have den kalibrering de bruger, så kan man bare tjekke indstillingerne for "billede" på TV'et i butikken og tage et billede med sin telefon... ;-)Det var da trist :/ fik da et kalibrerings ark med, hvis de ikke har gjort andet virker det næsten ulovligt
02 nov 2014, 18:44
Altså det kommer an på, hvordan man definerer en kalibrering. Jeg er meget sikker på, at det "kalibrerings ark" du har fået med er det eneste de har gjort - altså ændret indstillingerne for billede.
Hvis det er så er du velkommen til at uploade et billede af arket. Så kan andre evt. undgå at punge ud for det :-)
Hvis det er så er du velkommen til at uploade et billede af arket. Så kan andre evt. undgå at punge ud for det :-)
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto