Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hvis jeg kigger efter lg ub950 55tommer Ligger det ved elgiganten til 15000 og ved pixmania til 11000?
Så tænker man jo lidt... hvordan kan jeg se om det er en dansk version? Tunere osv? Hvad skal de hedde?

Og nogen der har erfaringer med at handle sådan steder
andersch skrev:Hvis jeg kigger efter lg ub950 55tommer Ligger det ved elgiganten til 15000 og ved pixmania til 11000?
Så tænker man jo lidt... hvordan kan jeg se om det er en dansk version? Tunere osv? Hvad skal de hedde?

Og nogen der har erfaringer med at handle sådan steder

Godmorgen :)

Det er ofte en import vare eller det bliver det ofte til fra pixmania, da det ofte sendes fra udlandet.

mit gamle tv, et lg ps3000, var købt igennem pixmania. Mener det var tysk, men det fungerede fint i danmark, dette var dog før Digital tv for alvor tog fat :)
Det ser ud til at det er præcis det samme TV. Elgigantens pris er ikke overraskende helt hen i vejret. Hvis du checker prisen på Idealo.de vil du se at den billigste pris ligger på ca. 9.000 kr. så Pixmania er slet ikke de billigste. Jeg vil også fraråde at handle med dem pga. dårlig service.

Problemet med at handle i udlandet er at der er mere bøvl i forbindelse med reklamationer. Så hvis du kan finde en model der er på tilbud i DK vil det nok være bedst.