Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af SHA
Skal have fundet et godt lille Tv til Campingvognen størrelsen 22-24"
Den skal have Smart funktion, trådløs net, samt kortlæser så den kan bruges til Boxer.

Har selv set på fgl.
Sony KDL24W605AWAEP pris ca.3000kr http://www.sony.dk/support/da/product/kdl-24w605a

Samsung 22" LED TV UE22H5615 pris ca.2200kr http://www.samsung.com/dk/search/?q=UE22H5615

Og så syntes jeg faktisk ikke der er meget mere at vælge imellem i de størrelser :(

Nogen der har erfaringer med de små Tv ??
hvilke ville i vælge, hvilke har de bedste funktioner samt billede ?
Er der andre modeller jeg har overset ?
Af SHA
Slet ingen der har en mening om disse 2 ??

Kan se under anbefalinger der står Sony som den eneste af disse 2 men har Samsung ikke de bedste specifikationer samt den bedste smart funktion?
På billede siden kan jeg næppe tro der er nogen stor forskel i kvaliteten, Samsung er desuden 1/3 billiger, koster kun knap 2000kr den billigste sted hvor Sony koster 3000kr, eneste fordel jeg lige kan se Sony har er at den er 24" mod Samsung 22"

Hvad ville i vælge ?
Af Swingking
Samsung helt sikker den understøtte også dts lyd som den eneste.. jeg har selv købt det til campingvognen. Og det er er super tv til prisen. ..
SHA skrev:Slet ingen der har en mening om disse 2 ??

Kan se under anbefalinger der står Sony som den eneste af disse 2 men har Samsung ikke de bedste specifikationer samt den bedste smart funktion?
På billede siden kan jeg næppe tro der er nogen stor forskel i kvaliteten, Samsung er desuden 1/3 billiger, koster kun knap 2000kr den billigste sted hvor Sony koster 3000kr, eneste fordel jeg lige kan se Sony har er at den er 24" mod Samsung 22"

Hvad ville i vælge ?
Af PeterD
Hmm..

Det kan godt være H6515 er godt, men det er så også pænt grimt..nå..Philips har før lavet små hvide skærme og så var der et dansk produceret mærke som fik rigtig flotte karakterere i en test her på siden..

De gik fallit og nu skal vi trækkes med en masse skærme som er elendige... O_O

Ja, det er NOGET RIGTIG SKIDT man må trækkes med alle mulige "No Name" mærker til 2100-2300 kr. i de små skærme...Og sådan har det været i de sidste 20-30 år..

Hvis du vil ha kvalitet som Sony eller Panasonic 22" DW28 nu udgået eller L24XM6 til Campingvognen eller køkkenet skal du af med omkring 3000 kr...

Et godt 42" AS640 eller W605 til 3500-4000 kr.

Et godt 22"-24" Sony, Samsung eller Panasonic 2900-3100 kr.

:(( :s :s