Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Halløj!

Efter en spirende overvejelse om udskiftning af LX5090H og efter demo. hos Elgiganten, søgte jeg lidt efter bedste pris på webben.

Jeg faldt således over dette tilbud fra MediaMarkt (Malmø) på 24990.- Sek. (= ca. 20300.- Dk).
Broafgift + transport skal naturligvis tillægges, men jeg mener, at det umiddelbart er et godt tilbud for dem som ikke kan vente og er tilfreds med spec.

Har nogen set et bedre tilbud? :)
Hold da op!

Der bliver slået hårdt ned nu....

Så må trådstarer checke prisrunner.dk og se hvor LG kan købes billigst!

Må desværre ikke linke til siden som jeg havde tænkt...

Tillykke med dit LG. Godt Valg!
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Pak du blot den pigefornærmede attitude til side. Jeg slår ned her fordi du efterhånden smider dit link i enhver tråd der handler om køb af TV. Trådstarter forsøger at samle input om bedste pris på en specifik model (ikke et bud på et andet TV) og du kvitterer med at linke til en helt anden model.

Dit sidste indlæg bringer stadig ikke noget værdifuldt til debatten, da der jo i forvejen kigges på udenlandske sider for at finde bedre priser - det hjælper Pricerunner.dk på ingen måde med.
Hold nu op PeterD. Det er sku ved at være irriterende at ville se et nyt indlæg i en tråd, blot for at opdage at det er dit evindelige spammeri, af Panasonic lovprisning, du forstyrre tråden med!

- Det er næsten nok til jeg ikke gider læse tråde herinde (Hint. Vi er alle med på at du er overordentligt glad for Pana's nye skærm)