Log ind med sociale netværk
20 okt 2014, 13:43
Retteligt er det vel HBO, der ikke har Chromecast-understøttelse, og ikke Chromecast, der ikke har HBO-understøttelse 
20 okt 2014, 14:25
Jeg har Panasonic AS640 det har heller ikke HBO håber det kommer ellers er det kun Samsung der har det
21 okt 2014, 17:02
Det er himmelråbende dumt at de ikke er på nogen platformer! Hvad skulle formålet være med det?
21 okt 2014, 19:25
Det er vel heller ikke helt korrekt at de ikke er på nogen platformer. De er bare ikke særlige bredde.
Men de er da på IOS(dog uden 100% airplay), Android, PC, samsung tv.
Personligt har jeg lige bestilt en Minix X8H. Håber det bliver en god oplevelse med HBO og Viaplay.
Viaplay har også lige fjernet deres understøttelse af panasonic tv ældre end 2014
Men de er da på IOS(dog uden 100% airplay), Android, PC, samsung tv.
Personligt har jeg lige bestilt en Minix X8H. Håber det bliver en god oplevelse med HBO og Viaplay.
Viaplay har også lige fjernet deres understøttelse af panasonic tv ældre end 2014
22 okt 2014, 09:45
Og ja - man kan også få en app til iOS til ATV (de bruger skærmdublering og ikke AirPlay) - men den har samme problem - det er sikkert fint til afspilning på mobilen/tableten - men det ligner lort på den store skærm i stuen.
thomas_bk skrev: Personligt har jeg lige bestilt en Minix X8H. Håber det bliver en god oplevelse med HBO og Viaplay.Problemet med Minix (jeg har selv prøvet med en X7) og andre Android boxe, er det de er ikke bedre end app'en de afvikler. Og den HBO app der kan hentes i play store er kun SD. Og efter min mening og oplevelse, er det ikke værd at se på, på et stort TV.
Og ja - man kan også få en app til iOS til ATV (de bruger skærmdublering og ikke AirPlay) - men den har samme problem - det er sikkert fint til afspilning på mobilen/tableten - men det ligner lort på den store skærm i stuen.
24 okt 2014, 15:12
Så vidt jeg ved er Blu-Ray og TV app'en lige gode og i HD (måske endda full HD)
StigHoltPetersen skrev:Samsung appen, afvikler det vel i HD gør den ikke?Yup.
Så vidt jeg ved er Blu-Ray og TV app'en lige gode og i HD (måske endda full HD)
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto