Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej,

Min pio 428xd skal skiftes ud. Jeg er godt tilfreds, men nu er det blevet for lille og gider ikke flere eksterne tuner bokse.

Jeg har læst og læst om alle diverse tv: Har været ude og se på alle anbefalingerne ( pana as600 og Sony 805 især )

Ingen af imponerede mig dog helt vildt.

Nu har jeg så fundet et nyt Panasonic 50st60y, som jeg kan få til 8000,-

Prismæssigt passer dette ok, da jeg så kan skifte den om 2-3 år, hvor OLED forhåbentligt er kommet ned I pris.

Er jeg helt forkert på den, når jeg overvejer at købe en "gammel" Panasonic plasma som afløser ?
hsj skrev:Hej,

Min pio 428xd skal skiftes ud. Jeg er godt tilfreds, men nu er det blevet for lille og gider ikke flere eksterne tuner bokse.

Jeg har læst og læst om alle diverse tv: Har været ude og se på alle anbefalingerne ( pana as600 og Sony 805 især )

Ingen af imponerede mig dog helt vildt.

Nu har jeg så fundet et nyt Panasonic 50st60y, som jeg kan få til 8000,-

Prismæssigt passer dette ok, da jeg så kan skifte den om 2-3 år, hvor OLED forhåbentligt er kommet ned I pris.

Er jeg helt forkert på den, når jeg overvejer at købe en "gammel" Panasonic plasma som afløser ?
Overhovedet ikke. jeg er ked af at jeg ikke nåede en ST50, og må så leve med en sony W828. Billedekvaliteten på sådan en st50 kan ingen lcd-skærm nå. Heldige assen ;-)
KØB! KØB! KØB! KØB! KØB! KØB! KØB! KØB!

PANASONIC PLASMA (B

KØB! KØB! KØB! KØB! KØB! KØB ! KØB! KØB!

Errrr...

Sidder lige på en kinesisk Smartphone og kan ikke lige finde ud sf at linke sider fra denne...

Ind i emnet: "Test" og så søge indtil Panasonic ST50 kommer frem??. Du skal nok alligevel et stykke tilbage...

Måske andre kan være behjælplige på det punkt? :)

"Kinesisk!!? WTF..!" tænker du nok og Ja, det er en billig smartphone, ca. 1200 i butikken, men den udskiftes formentlig snart da den har nogle småproblemer hver uge (afspilning af videoindhold på hjemmesider og "Lukker pludselig apps ned" Møjirriterende!! !:(

Tror den næste bliver amerikansk dog sikkert "Made-in-China".. :s

ALDRIG, ALDRIG Koreansk!!
Så fik jeg mit tv, , og indstillet det efter anbefalingerne.
I weekenden skal jeg lige have kørt min Blu-ray essentials setup.

Første indtryk er meget positivt. Kan ud over størrelsen ( 42" --> 50" ) faktisk ikke mærke at jeg har fået nyt tv. ( lyder måske som en dårlig ting, men nu var jeg jo glad for min pioneer )

Jeg endte med at give 7000,- for tv'et.

Skulle nogen være interesserede, så finds der stadig lidt Panasonic plasma rundt omkring.

Expert I Vejen og Horsens har stadig en 50st60, mens Kolding har en 55vt60. En expert på djævleøen skulle vist også ligge inde med 2 stk 50st60.

tak for hjælpen.
PeterD skrev:SUPER LÆKKERT!

ÅÅÅÅHH du frister med informationerne....

....men skal lige betale børnepenge til en række forskellige kvinder....

så ØV! :((
Lad mig gætte... Det er IKKE sydkoreanske kvinder?