Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Nogen der har efaringer med et Samsung LE40R86 ?

Overvejer stærkt at købe et fra pc-netto.dk, og tænkte om det er et godt køb og om nogen har efaringer med at handle hos dem ?

På forhånd tak :)
Af MikkelU
Hvis du alligevel overvejer at købe et 40" tv, så synes jeg helt bestemt du skal købe M86 fremfor R86 ;)
Af Stanley'Jr
Ja, men jeg er ikke så begejstret for M86/87 designet. Synes R8 serien har et mere frisk og nyt design ;)
Af MikkelU
Det er mere ungt og friskt sat imod m86, men m86 er tilgengæld en smule mere stilrent set på den måde at det er meget enkelt og lidt mere firkantet end r88 fx.

Synes dog den lille design forskel der er opvejes af at m86 er så meget bedre end r88 modellen...
Af Stanley'Jr
Ja du har en pointe. Det blir nok os til en M87, for vil sikkert fortryde hvis jeg ikke køber den O-O
Stanley'Jr skrev:Nogen der har efaringer med et Samsung LE40R86 ?

Overvejer stærkt at købe et fra pc-netto.dk, og tænkte om det er et godt køb og om nogen har efaringer med at handle hos dem ?

På forhånd tak :)
Jeg har købt mit Samsung LE32R86 hos PC-netto og det gik fint, bestilte det om formiddagen, hentede det om eftermiddagen, dog skal du vide at det sikkert er indkøbt som parallelimport. dvs. ingen danske manueler, eller danske menu'er i setup'en. Dog kan, dansk Manuel downloads på Samsung hjemmeside.

Kenneth.
Af Stanley'Jr
Og du er tilfreds med kvaliteten på skærmen ?

for jeg står lidt i mellem m86/87 og r86, og r86 er jo en del billigere så hvis kvaliteten var i orden ville det nok blive den.. :)
Af kskruger
Tja...Hvis jeg skulle fortælle lidt om R86
Den analog indgang, er klart bedre end jeg tro håbe på. Den forrige model serie (7), var jo ikke ligefremt kendt for, at ha den bedste analog del. Det skal lige siges, at jeg har TDC kabel tv. Men det rykker ikke ved, at det man ser skal være af god kvalitet. Det ses tydeligt ved direkte udsendelser, såsom tv-avisen, Formel-1 osv. der er billedet rigtigt godt, næsten på CRT niveau. Mens dårlige udsendelser bliver mere uldende og det kan igen variere, afhænge af hvilken kanal man ser. Men billedet er stadige meget meget bedre, end det man ellers ser i div. radio/tv forretninger, hvor de har tv stående med et dårligt analog billede. Og der vil jeg ikke tro der er den store forskel imellem M86 og R86.

Når vi snakker alm. DVD via HDMI indgangen, så sker der noget, shit det ser godt ud. Super super skapt og utroligt flot billed. Ja det skal opleves, man får virkelig lyst til, at gense alle sine dvd'er igen. Mange klager over, at deres LCD-tv har svært ved at vise sort, det klare Samsung'R86 rigtig godt.
Alt i alt, så er jeg super tilfreds med mit Samsung R86, jeg overvejede også i starten, om man skulle gå efter M86. Men valgt at spare de 2-3000,- Det kan godt være M86 er bedre, spørgemålet er så bare om det er nok forskel, samt om de flere penge er værd at give ud.
Ellers find en butik, som har begge tv og se forskellene, før du beslutter dig.
Efter min mening, så er desiget på R86 er super flot, har ikke fortrudt købt.

Kenneth.
Af Stanley'Jr
Fedt ! Det var lige det jeg ville høre for synes at R86 designet er federe (: Takker mange gange .
Af Stanley'Jr
Har gået de seneste dage og overvejet R86. Men det blev til en 40" M87. Bestilte idag fra easyshopping.dk.

Vidste at hvis jeg bestilte R86 ville jeg fortryde senere. Nu håber jeg bare jeg kan få det hjem i weekenden og se noget Blockbuster !
;)
Af Stanley'Jr
Fik min dejlige samsung LE40M87 hjem igår. et par dage forsinket men ellers ingen problemer.

Efter jeg har fået pillet lidt ved den, står den nærmest perfekt. OG DET MED ET ANALOGT SIGNAL !!!

Kan ikk vente med at se den med en selctor!

Der er kun et problem, kan ikke få PIP frem ? Hvordan gør man det ?

Udeover dette, kan jeg helt klart anbefale den. ;)
Af Jørgensen73
Er der nogen af jer der oplever problemer med movieplus?