Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Slot
elmo skrev:Slot: sluk og tænd. Vent 10 minutter. Indstil TV på DR kanal
Jeg bruger Canal Digital, så skal jeg så bare stille tv`et på Dr der, eller hvad ?
Opdaterede igår. Som du kan læse, er jeg ikke meget inde i, hvordan man gør.
Af elmo
Det er jo indtil videre bare DR som tilbyder sit arkiv via TV signalet, så TVet skal være på en DR kanal. Tryk på den røde knap med A markering. TVet skal ofte have været tændt nogle minutter. Det kan også hjælpe at bytte mellem DR1 og DR2. Ikke alle udbydere videresender HBB signalet. Check artiklen her på flatpanels.dk (sidder med mobilen, orker ikke at linke)
Af Slot
elmo skrev:Det er jo indtil videre bare DR som tilbyder sit arkiv via TV signalet, så TVet skal være på en DR kanal. Tryk på den røde knap med A markering. TVet skal ofte have været tændt nogle minutter. Det kan også hjælpe at bytte mellem DR1 og DR2. Ikke alle udbydere videresender HBB signalet. Check artiklen her på flatpanels.dk (sidder med mobilen, orker ikke at linke)
Elmo: Har sendt dig en PB.
Af Slot
Slot skrev:
elmo skrev:Det er jo indtil videre bare DR som tilbyder sit arkiv via TV signalet, så TVet skal være på en DR kanal. Tryk på den røde knap med A markering. TVet skal ofte have været tændt nogle minutter. Det kan også hjælpe at bytte mellem DR1 og DR2. Ikke alle udbydere videresender HBB signalet. Check artiklen her på flatpanels.dk (sidder med mobilen, orker ikke at linke)
Elmo: Har sendt dig en PB.
Hold dog fast ... nu virker det sørme også hos mig og tak :)
Af syncmarster
Mit TV er lige opdateret via internettet, nu er datatjeneste aktivret. Kunne dog ikke få HBB-TV til at virke. Måske skal appén afinstalleres og installeres igen ::l

Sorry havde ikke lige set at nogen havde opdateret via tvét. Ser også ud il at HBB-tv virker via den rød knap på fjernbetjeningen.
Brugeravatar
Af RockMedØerne
syncmarster skrev:
Mit TV er lige opdateret via internettet, nu er datatjeneste aktivret. Kunne dog ikke få HBB-TV til at virke. Måske skal appén afinstalleres og installeres igen

Sorry havde ikke lige set at nogen havde opdateret via tvét. Ser også ud il at HBB-tv virker via den rød knap på fjernbetjeningen.
Det er ikke nødvendigt at installere nogen App, man ska blot opdatere til nyeste Firmware via USB, så virker HBBTV ved at trykke på den røde knap på fjernbetjeningen, når man er på en af DR´s kanaler :)
Af Kaare
Jeg updaterede til seneste firmware for ca 2-3 uger siden og installerede HBBTV app'en, hvorefter alt fungerede perfekt ved aktivering af den røde knap på fjernbetjeningen - lige indtil i går aftes, hvor intet virker. Datatjeneste er aktiveret

Er der medlemmer her i forummet, der har eller har haft samme oplevelse?

Breaking news: SÅ VIRKER "SKIDTET" IGEN AF EN UFORKLARLIG ÅRSAG