Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Nancy
Hej

Er der nogen der ved om TX-50as600y og tx-50asx603 er samme tv?

Hvis der ikke er tale om samme tv, hvilke forskelle er der så?

Asx603 sælges i computercity, mens de fleste andre forhandlere har as600y.

mvh.
Af PeterD
Uha Nancy.

Må være dig svar skyldig...

Dog fint at du overvejer Panasonic (pga billedkvaliteten/sortniveau)..

Måske et W6 fra Sony også kunne komme i betragtning?
Af DavidHimself
Ja det er cirka samme TV - jeg mener dog at vide at ASX603 ikke er en nordisk model, hvorfor der vil være forskelle... lige nu kan jeg kun huske at foden vist er anderledes eksempelvis, men jeg mener det er præcis samme panel mv.

PeterD skriver, kunne W6-serie være et kig værd og måske endda du kunne se på Philips 55PF5609 hvis chancen byder sig (ja det er er lidt større, men det er en svært undervurderet TV efter min mening... forudsat det er indstillet korrekt).
Af Nick_S
ASX603 er bestemt en nordisk model, så ingen hovedpine der.
Det er fuldstændig samme tv, på nær lidt design forskel. Mener det er korrekt at det er noget med foden
Af BrianH
Er alle de små variationer af samme model ikke blot forhandlernes måde at omgå deres prispolitik på?

Når f.eks. Elgiganten siger at de matcher den billigste pris man kan finde på samme produkt, så er det velvidende at model "747-XYZ" er produceret specifikt til dem. Prisgarantien gælder så ikke for model "747-ZXY" der produceres til Computercity, selvom det reelt er samme tv...
Af PeterD
Hej Nancy :)

Vil blot informere dig om at både Computercity og Elgiganten har tilbud på Panasonic modeller, 50", i DENNE UGE, hvilken der er værd at anbefale kan du, måske, få hjælp herinde....IKKE af sælgerne. ;)