Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af sebastianchristensen
Lige præcis.

Når jeg er på DR kanalerne kan jeg trykke på rød, så kommer menuen op.
Af syncmarster
Det kan godt være jeg ikke har forstår en s..d, har hentet appén. Men kan ikke aktivere data tjeneste, menupunktet findes ikke i TVét?
Brugeravatar
Af RockMedØerne
Punktet datatjeneste skulle være på vej i en firmware opdatering ifølge Samsung,
ved ikke om den er kommet endnu, men du kan prøve at opdatere tv'et med den sidste nye firmware opdatering, som du kan hente fra Samsung Danmarks internetside og så se om punktet er der - seneste opdatering er version 1118, som skal installeres via Usb :)
Meld gerne tilbage hvis du får det løst, så andre også kan få glæde af det :)
Af DanielVN
Firmware opdateringen 1118 giver ikke det nødvendige menu punkt.

Jeg er i samme situation, har hentet "hbb tv (slovakia)" app'en, men kan ikke opdatere mit f8005 endnu, så tror vi må væbne os med tålmodighed.

Men virker ikke just professionelt af Samsung at være så vage i deres udmeldinger og overholdelser af tidsfrister, og så give os en slovakisk version af hbb tv appen der ikke engang virker :-)
Af Bijedic
Fra Samsung DK Facebook side.

"HbbTV apppen er begyndt at blive lagt ind og er snart ved at være tilgængelig på de forskellige 2013 Samsung tv-modeller. Det kræver dog stadig en opdatering til tv'et for at kunne bruge applikationen og derfor virker det ikke i Danmark endnu"
Af billen
Nu har jeg også downloaded nyeste fw men det virker stadig ikke.
Den skriver at jeg skal aktivere datatjenenste, og det er også gjort.
Nogle som har en løsning;)??
Af billen
billen skrev:Nu har jeg også downloaded nyeste fw men det virker stadig ikke.
Den skriver at jeg skal aktivere datatjenenste, og det er også gjort.
Nogle som har en løsning;)??

Nå så virker det lige pludselig :)
Af Slot
Joeg skrev:Nu er der ny firmware tilgængelig direkte i tv'et. Så nu virker HbbTv med mit F8005 :-)
Har opdateret til 1120 på mit F8005, men kan kun se den slovakiske app. DR app`en kan jeg ikke se, og den slovakiske app virker desværre ikke hos mig :(( . Har været inde og aktivere datatjeneste. Nogen der kan hjælpe, tak ?
Senest rettet af Slot 15 okt 2014, 11:48, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Af RockMedØerne
Hvor finder man Firmware version 1120 til F8005 ?

På Samsung support tilbydes kun version 1118 !

På Tv'et tilbydes man version 1115 !
Af elmo
Slot: sluk og tænd. Vent 10 minutter. Indstil TV på DR kanal