Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hei! Jeg er utkikk etter nytt TV og lurer på hvilke av merkene som lager bra TV og ikke? Panasonic har jo altid vært kjent for å lage solide TV med bra bilde, det samme gjelder også Sony. Men hva med de andre?
Hva mener dere?
Lurer spesielt på Philips etter at TPV tok over deres produksjon. Er de fortsatt like holdbare og like sterk på bilde som før?

Kan heller ikke finne mange philips tester her på flatpanels.
BigBadAde skrev:Takk for svar :)
Grunnlaget for testen er muligens litt tynt. Men dette støtte opp jo mitt inntrykk av Sony og Panasonic.
Vi ved, at der nok er en skævvridning af hvor mange fejl der findes i alt, men fordelingen af fejlene har jeg ret stor tiltro til. Der er ikke nogen mønstre i data, der antyder, at der kunne være nogen der har forsøgt at skubbe resultatet i en forkert retning for en eller flere producenter.

Dermed burde fejraten relativt set være lavest hos de to japanere.
Torben Rasmussen skrev:
BigBadAde skrev:Takk for svar :)
Grunnlaget for testen er muligens litt tynt. Men dette støtte opp jo mitt inntrykk av Sony og Panasonic.
Vi ved, at der nok er en skævvridning af hvor mange fejl der findes i alt, men fordelingen af fejlene har jeg ret stor tiltro til. Der er ikke nogen mønstre i data, der antyder, at der kunne være nogen der har forsøgt at skubbe resultatet i en forkert retning for en eller flere producenter.

Dermed burde fejraten relativt set være lavest hos de to japanere.
Du tror ikke, PeterD har svaret mere end ėn gang?