Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Abubu
Hej Flatpanels.

Jeg har lige købt mig en ps4 (whuuhu) men nu står jeg og skal investere i et ordentligt gamer/sport og film tv.

Jeg har lige set at el-giganten har samsung 46" 7005 på udsalg til 6666kr.

Samtidig har jeg læst de varme anbefalinger for et Sony W805 til gaming og film herinde.

Jeg havde egentligt et budget der hed 5000kr. MEN hvis Samsung virkelig er pengene værd i forhold til Sony W8, og det kan svare sig at skyde lidt ekstra i kassen, så gør jeg gerne det.

Det skal lige siges at det vigtigste for mig er en god film- og spiloplevelse med et tv, så behøves jeg ikke så meget af det andet.

Tusind tak for hjælpen

Mads
Af Grandahl
Vælg Sony. Den er et godt tv til pengene. Godt billede. Den har også en rigtig god responstid for gamere, så valget må være oplagt her
Af Grandahl
vil bare lige tilføje som det eneste negative ved W8 er at det ikke er velegnet til at hænge på væggen, det skulle være besværligt nævner nogen, ligesom at det kommer til at hænge ret langt fra væggen.
Af Abubu
cleanerdk skrev:Jeg kører på mit 3 w805,som også ryger retur med kraftig clouding

Cleanerdk hvor har du købt dit w8 henne og til hvilken pris?
Af troopa85
Ville vælge h7005. Begge er gode tv men w8 har nogen mangler. Det har aktivt 3d men med halveret opløsning. Det kan ikke hænge tæt på væggen og har en ret dårlig smart tv del. H7005 har ingen mangler og er mindst på niveau i 2d billede kvalitet. Det eneste sted hvor w8 gør det bedst er på input lav, men h7005 gør det også fornuftigt her omend Sony er førende på det punkt.

Har selv sidste års f7005 og mærker intet inputlag ved brug med ps4. Spiller bla. meget Destiny (fps spil) og det kører helt som det skal.

Men du bør ikke kunne gå galt med nogen af disse tv.