Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej folkens.

Mit tv (Samsung UE46F6505) Er gået i stykker, og jeg har fået mine penge tilbage, men nu skal jeg så på jagt efter et nyt tv.

TV'et jeg havde levede op til mine forventninger, selvom det godt kunne være en anelse langsom på smart tv delen.

Jeg har nu luret lidt på købsanbefalingerme, og kunne godt bruge lidt hjælp til at finde det helt rette produkt til at erstatte mit gamle tv.

Jeg har fundet 3 fladskærme fra listen, som i mine øjne er relevante (Har i andre forslag, så nævn dem gerne)

Sony Bravia KDL-50W805B

Panasonic Viera TX-50AS600Y

Samsung UE46H7005

Billede og lyd er klart de vigtigste ting jeg går efter, men som sagt, så var jeg godt tilfreds med mit gamle. Det var ganske fint til sport også, så det jeg leder efter, skal selvfølgelig kunne levere den samme kvalitet som minimum.

Smart tv delen har ikke den største betydning, men kunne selvfølgelig godt lide at have HBO, som der kun findes på Samsung, men det er altså ikke lige det vigtigste, da jeg kan trække det fra noget andet.

Håber i kan guide mig lidt i den rette retning af valg, og har i andre forslag, så kom også med dem .. Budgettet er Max 7000,- hvilket er hvad jeg har fået for det gamle. Og der er ikke råd til at skyde mere i det, end de 7000,-
Af Noesitium
binlarsen skrev:Elgiganten har dette i weekenden og den rammer stort set din pris:

http://www.elgiganten.dk/product/tv-rad ... kdl55w805b

Den skulle have et godt billed, men halter på smart tv delen, men god til prisen.
Desværre så det over den max pris der er sat. Jeg har fremhævet den max pris, fordi der simpelthen ikke er mere at gøre med.
Af binlarsen
Så kan jeg godt se problemet. Der kommer sikkert nok et godt tilbud til de 7000. Jeg holder øjnene åbne.
Af colorrit
Noesitium skrev:
binlarsen skrev:Elgiganten har dette i weekenden og den rammer stort set din pris:

Den skulle have et godt billed, men halter på smart tv delen, men god til prisen.
Desværre så det over den max pris der er sat. Jeg har fremhævet den max pris, fordi der simpelthen ikke er mere at gøre med.
6666 for Samsung 46H7005 hos Elgiganten i næste uges tilbuds avis.
Der er vist bare løb og køb.
Af Noesitium
colorrit skrev:
Noesitium skrev:

6666 for Samsung 46H7005 hos Elgiganten i næste uges tilbuds avis.
Der er vist bare løb og køb.
Jeg siger mange tak, den havde jeg overset ;-) .. Jeg er løbet!
Af Noesitium
UE46H7005 er også på tilbud i Bilka til 6649,- til de interesserede :)
Fravælge og fravælge..

Måske et lige lovligt hårdt ord at bruge.

Det eneste jeg skriver er at Samsung har nogle gode priser. Det har de fleste koreanske produkter i Europa fordi Korea har en aftale med EU ( Frihandelsaftale) og så bruger deres firmaer LG/Samsung rigtig mange penge på at brande firmaet, derfor er det overvejende sandsynligt at de vil få solgt flere skærme.

Du vælger helt hvad du har lyst til, men køb en skærm som får topkaraktere i test her på siden, hos hdtvtest.co.uk, ljudochbild.se, whathifi.co.uk så kommer du hjem med en fornuftig skærm..

Samsung er sikkert en rigtig god skærm, men du skal købe den på hvad den kan og ikke kun udfra prisen.

Har den et bedre billede og sortniveau end de andre skærme du kigger på, skal du købe det.

(Ja, jeg ejer også et Samsung strømkabel, så kom ikke og sig jeg kun har europæisk/japansk teknik i huset)

:)