Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Krayer
Hej jeg har fået et nyt samsung 2014 smart tv.

Lidt specielt har jeg hverken kabel eller antenne stik pt. Så jeg prøver at finde ud af hvad jeg kan få på tv'et over internettet alene. Jeg har standard apps som youtube, som kører fint. Men hvad kan være fedt derudover?

Jeg har læst en masse gamle tråde, men som jeg læser det kan man pt. Ikke få dr nu eller bonanza til at køre over apps?
Kun over hbbtv som jeg ikke kan da jeg ikke kan fange de rå kanaler uden antenne. Er der en vej uden om dette?

Jeg har fået stv play installeret, men det meste er blokeret i dk, kan man komme uden om det?

Er der andre gode apps med standard public service fjernsyn?

Håber meget i kan inspirere!

Mvh. Christian
Af elmo
Jeg bruger unlocator.com, og oplever ikke de store problemer med SVT appsen, men har ikke brugt den så meget de sidste måneder.
En mulighed for dig er at ændre SMART-TV til Engelsk. Dette giver dig blandt andet BBC iPlayer, som just har forlænget tiden fra 7 til 30 dage.
Drt er lidt teknisk se her :

http://www.flatpanels.dk/flatforum/view ... 24&t=31806

Det kræver også unlocator eller lignede.
Af Krayer
Tak for svar. Jeg så godt din tråd, men det ser lidt tungt ud. Jeg er mest efter dr's kanaler, er det muligt på nogen måde, med mit udgangspunkt?
Af elmo
Jeg mistænkte du havde set den ...
Har du prøvet om Runes DR.NU apps måske stadigvæk virker ?

Ellers kan du jo altid checke www.dr.dr/tv i internet browser appen. Jeg testede lige hurtigt - billedet ser OK ud, men jeg lykkedes ikke på 1 minut at få det i fullscreen.
Navigering med remote er træls, men du kan jo tilslutte keyboard/mus via USB.