Log ind med sociale netværk
10 okt 2014, 19:44
Du skal bare tæt nok på :-)
Men nu da det alligevel nærmest er umuligt at opdrive en film (for slet ikke at tale om tv-udsendelser) i UHD, så er det i mine øjne spild af penge
Men nu da det alligevel nærmest er umuligt at opdrive en film (for slet ikke at tale om tv-udsendelser) i UHD, så er det i mine øjne spild af penge
j1956 skrev:Er 48"UHD for lille til man kan se forskel på det og et 48" HD tv
10 okt 2014, 20:03
48 tommer er nok lige i underkanten. Selv har jet et 58 tommer, og ønsker mig et større.
Spild af penge mener jeg nu ikke køb af et 4K TV er. Det er korrekt at det normalt tilgængelige 4K materiale er meget lidt. Omvendt så kan man ind i mellem hos gode forhandlere o.lign., få fingrene i noget 4K. Desuden skulle der vel være lys i horisonten med 4K BD osv. Endelig kan du streame noget 4K fra Netflix - de har nogle film m.v.
Og endelig, så er dit 4K TV altså også velfungerende til FullHD.
Spild af penge mener jeg nu ikke køb af et 4K TV er. Det er korrekt at det normalt tilgængelige 4K materiale er meget lidt. Omvendt så kan man ind i mellem hos gode forhandlere o.lign., få fingrene i noget 4K. Desuden skulle der vel være lys i horisonten med 4K BD osv. Endelig kan du streame noget 4K fra Netflix - de har nogle film m.v.
Og endelig, så er dit 4K TV altså også velfungerende til FullHD.
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto