Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej.
Jeg har et Samsungue55f8005 55', og jeg har lige købt et samsung slim ophæng: WMN3000b.
Der er ikke nogen skruer der passer til de øverste huller på fjernsynet (der hvor wiren skal hænge). Nede i bunden af fjernsynet, passer skruerne helt perfekt. Hullerne til skruerne er simpelthen meget mindre oppe end nede på fjernsynet. Er der nogen der har oplevet det før?

Jeg har søgt meget på nettet, og jeg finder forkellige oplysninger, nogen mener ophænget passer til tv'et, og noge mener der ikke passer.

Kan i hjælpe :) ?
De små huller øverst på skærmen, passer kun til de runde afstandsstykker som fulgte med, gevindet er ikke standard millimeter gevind, så pas på med at tvinge andre skruer i, da det kan ødelægge gevindet !

Er ikke alle wire ophæng der følger de rigtige skruer med til, er meget få som er beregnet til F modellen, da gevindet i afstandsstykkerne heller ikke er standard millimeter gevind - lidt finurligt, men sådan er det :p Kan evt. få de rigtige skruer ved at købe et billigt ophæng hos H.Nyborg og så tage skruerne derfra :)