Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af SuperMario64
Hej allesammen!

Jeg er ked af hvis der allerede eksisterer en tråd til disse indlæg, men vidste ikke lige hvor jeg skulle poste dette. Det er tid til at købe et nyt tv. Jeg må krybe til korset og indrømme, at jeg ikke er nogen haj til at skelne mellem gode og rigtig gode fjernsyn. Mit nuværende TV er et Philips 32PFL4606H. Jeg har læst nogle af de gamle artikler herinde for at prøve at forstå hvad der er godt og hvad der er skidt. O_O

Mit budget er på max 7.000 kr (jeg er studerende!) og må gerne opfylde disse krav:

Smart TV
~50"
3D

Indtil videre er jeg kommet frem til dette Samsung TV. Umiddelbart kan jeg ikke komme på noget TV som matcher dette.

Hvad siger i? :)
Af PeterD
En grund til at den skal have 3D udover at det måske er "Sjovt"?

Overhovedet ikke på noget tidspunkt overvejet Sony eller Panasonic's AS modeller?
Af jesperb-64
Hold nu op Peter :D Samsung er moderne og de har flest reklamekroner. Trådstarter hold øje med priserne de hopper op og ned.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Nævnte Samsung TV får ret dårlige anmeldelser og må betragtes som en billig-model. Du betaler alt for meget for de ekstra pixels og dermed får du reelt et ringere TV end hvis du tog et højere modelnummer uden UHD.
Af Grandahl
Kan selv huske tiden som studerende. Det må komme som en åbenbaring med så flot en gave af din far. Husk at påskønne det, slå græsset, vask hans bil eller noget. Det vil han blive glad for. :)

Tillykke med dit nye tv.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Og i øvrigt ret sejt, at han ramte et TV, som rent faktisk er noget værd. Din far må have lidt styr på sagerne?
Brugeravatar
Af edinger
Grandahl skrev:Kan selv huske tiden som studerende. Det må komme som en åbenbaring med så flot en gave af din far. Husk at påskønne det, slå græsset, vask hans bil eller noget. Det vil han blive glad for. :)

Tillykke med dit nye tv.
+1
Af SuperMario64
Jeg ved ikke hvad jeg skal sige. Det er jo fantastisk og vildt! Min far og jeg har altid haft en dejligt forhold, nok nærmere som rigtig gode venner som kan nyde en øl sammen og snakke om alt.

Fedt at TV'et så også er rigtig godt. Han skaffede i øvrigt også et af de nye B&W surround system med 5 højtalere og en subwoofer. Tror han har vundet i lotto haha :) Nu skal jeg bare finde på hvad jeg kan gøre igen for ham :D Slå græs og vaske bil tror jeg lyder godt :)
Af BrianH
edinger skrev:#curlingbarn 8)
Ja... men jeg ved ikke om jeg mener det på en pæn måde