Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Vi har set de her modeller på CES de sidste to år og ligesom den buede version, så er det lidt uklart hvem der overhovedet vil have behov for sådan en skærm.
Af Velsrojs
Har I set fungerende TV, hvor skærmen er fleksibel og kan justeres efter behov af forbrugeren selv?
Det har jeg ikke læst om før, så opfattede det som noget nyt, sorry
Af mathiasdk
Torben Rasmussen skrev:Vi har set de her modeller på CES de sidste to år og ligesom den buede version, så er det lidt uklart hvem der overhovedet vil have behov for sådan en skærm.
Hvis producenterne insisterer på kun at lave buede og fleksible OLED skærme, er målgruppen dem der ikke vil have buede skærme :D :s
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Ja, det kan man sige, men i det spil taber vi forbrugere jo så. Du betaler for buen og dertil så betaler du så også for den teknik der kan rette den ud igen... Det er ret mange penge givet ud for noget jeg slet ikke ville have i første omgang.
Af J.H.
Torben Rasmussen skrev:Ja, det kan man sige, men i det spil taber vi forbrugere jo så. Du betaler for buen og dertil så betaler du så også for den teknik der kan rette den ud igen... Det er ret mange penge givet ud for noget jeg slet ikke ville have i første omgang.
:D Præcis!