Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Kan I lige hjælpe mellem hvilket fjernsyn I ville vælge?

De står begge til 5000kr hos El-giganten...Sonys står til 5000kr, med et link til Samsungs + en rabatkode fordi der er "lang leveringstid" på Sonys, så i princippet står de begge til samme pris.

Hvad siger de kloge?

(Det er meget længe siden jeg har købt et TV. Jeg er ret blank på området men har læst nok her i forummet til at jeg havde besluttet mig for Sonys W8...indtil jeg så Samsungs, som ellers er lidt dyrere. Og jeg skal ikke bruge mere end 5K på et fjernsyn).

Tak for hjælpen!! :)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Stort set samme karakteristika på billedsiden. Samsung's 6 serie gør det også fornuftigt, selvom Sony W8 får meget ros. Jeg ville måske pege på Sony W8 som havende en lille fordel på billedsiden (og bedre til spilkonsol), hvorimod Smart TV delen på H6275 er bedre (men stadig ikke specielt god, eksterne bokse er bedre løsning).
Af queenpearl
Ok, jeg spiller ikke, ser ikke TV kanaler, det skal bruges udelukkende til Netflix, film mv..
Jeg ville vælge Samsung, men netop fordi jeg godt kan lide Samsungs mere dækkende smart tv platform. Mange tror jeg ville finde billedsiden noget bedre hos Sony'et. Har du link til hvor du finder Samsungs rabatkode?