Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej

Jeg har et 32H5505 hvor at jeg har brugt Hbbtv på DR, efter en af de sidste firmware opdateringer er det holdt op med at fungere. Min brors TV (samme model) er også holdt op med at fungere med Hbbtv. Mit Sony tv virker stadig fint med hbbtv.

Menuen hvorpå at man aktiverede data tjenesten findes ikke længere - er der nogen der kan af/bekræfte om Hbbtv virker med den seneste firmware på H serien fra 2014 ?

På forhånd tak

Peter
Jeg har et 40H5505. Firmware version er 2116 - finder ingen nyere ved søgning fra TV.
'Data service' findes i System menuen, og jeg kan vælge 'Enable/disable'.
På DR kanaler virker HBBTV med den røde A knap. Men hvis jeg trykker umiddelbart når jeg tænder sker der ikke noget. Hvis jeg trykker igen efter et par minutter gør der. Derimod har jeg bemærket at den røde cirkel på TVet for HBB (nederest til højre) er begyndt at komme op af sig selv en gang i mellem - måske 1 gang I timen.
elmo skrev:Jeg har et 40H5505. Firmware version er 2116 - finder ingen nyere ved søgning fra TV.
'Data service' findes i System menuen, og jeg kan vælge 'Enable/disable'.
På DR kanaler virker HBBTV med den røde A knap. Men hvis jeg trykker umiddelbart når jeg tænder sker der ikke noget. Hvis jeg trykker igen efter et par minutter gør der. Derimod har jeg bemærket at den røde cirkel på TVet for HBB (nederest til højre) er begyndt at komme op af sig selv en gang i mellem - måske 1 gang I timen.
På midt Sony 55HX855 reagere det heller ikke med det samme og viser DR logo med rød prik, dog lidt hurtig på det andet tv jeg har Sony 50W828B.
Brugeravatar
Af Pengzi
Hej vizz, hvor fik du firmware 2117.5 - jeg kan kun downloade 2116.1 (fra d. 2. sept. 2014) fra samsung's officielle hjemmeside?
Brugeravatar
Af Pengzi
Til elmo, Det tager lige et minut eller 2, før netværk er koblet til, så tror det er derfor hvad du oplever.
Jeg har også 32H5505 og har også mistet datatjeneste.

Hvilken specifik app til hbb-tv med hvilket specifikt navn er det.

Jeg synes ikke jeg har en app der hedder samsung app store. Men nogle søgepunkter i bunden af app-skærmen. Hvordan er den rigtige vej ind i app store på h-series?
HBB TV har sluttet at fungere på både mit 2013 F og 2014 H TV. I alle fald for H TVet har der været en firmware opdatering. Jeg har godt nok indstillet til Engelsk SMART-TV, men det har virket tidligere. Nu får jeg bare "Not available".
For H TV husker jeg det som at HBB virkede bare ved at aktivere data tjeneste - "HBB Slovakia" var hverken i app shop eller nødvendigt.
Jeg kunne heller ikke få DR Nu player til at virke på mit helt nye (og opdaterede) Samsung UE48HU7505.

Jeg downloadede app'en nævnt herover, genstartede TV'et og tjekkede, at Data Service var enabled under Menu -- System. Nu virker DR Nu Player'en.

Det er da utroligt, at det ikke bare virker, når man køber TV'et, synes jeg. Hvis ikke det her forum havde fandtes, havde jeg da aldrig fundet ud af det!

Tak for hjælpen!