Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Leska
Har dette Focal surround sæt stående, som jeg gerne vil sælge.
Det kommer fra et ikke ryger hjem, står meget flot og spiller perfekt. Sættet er omkring 4 år gammelt. Købt hos Hifi-Freaks i Esbjerg. Har desværre ikke kvittering på det mere, da det røg ud i flyttetrod
Sættet består af :
2. Styks 726V Tower Speakers
2. Styks 706V Bookshelf Speakers ( Der har været skruet beslag ind i disse )
CC700V Center Channel Speaker
SW700V Subwoofer
Beslag kan eventuelt følge med. VM ACOUSTICS Beslag i hvid
Beklager de dårlige billeder, men har ikke bedre pt. Har lagt et billed ind jeg fandt på nettet, så folk bedre kan se det
Grunden til salg, er at jeg vil ha noget mindre. Vil ikke bruge kæmpe fronthøjtalere længere
Sættet kan selvfølgelig høres. Da jeg ikke har pillet det ned endnu.
Smid et bud, hvis i synes prisen er i overkanten. Men inden for rimelighedens grænser

6500kr

http://www.dba.dk/focal-51-hoejttalersa ... 006424328/
Senest rettet af Leska 03 okt 2014, 18:05, rettet i alt 4 gange.
Brugeravatar
Af RockMedØerne
Et helt formidabelt, neutralt og velspillende surround sæt, hvis nogen skulle være i tvivl :)
Fylder nemt en stue på 30 - 50 kvm med vellyd :) Har det selv i en stue på 25 kvm og der er der kun skruet ca. halvt op for subwooferen, så sættet har langt højere kapacitet :)
Kan bestemt godt anbefales :) Held med salget og go' fornøjelse til køberen :)
Af Leska
Ja. Det er en af grunden til jeg sælger også.

Det er alt for stort til min stue. Kan ikke udnytte det alligevel, men den gang jeg købte det, tog det overhånd som alt andet plejer at gøre hehe
Af allo
nok kun de færreste set-up's bliver udnyttet sådan mere end de 50-70% mht.volumen...- og det HVIS man overhovedet kommer i nærheder af de 50-70% ;) (kommer jo an på kabler og receiver)

mit det kører f.eks. på max -30dB (kan komme op på +40 hvis ikke mere men det er drømme scenario :D - lyden den bliver bare dobbelt op i det lige så snart man kommer over den der 'magiske grænse' - hvis I ved hvad jeg mener...) - og selve det (-30dB - bassen helt i bund) er MEGA overdrevet voldsomt (dog på den max gode måde :) ) - men ellers så jo større set-up desto bedre/renere med alt hvad der hører til f.eks.musik og lyd (generelt) får man...ting som 'all channel stereo' er kun et plus og blablabla men! - kan nu godt forstår at folk vil skifte til noget mindre og mere kompakt...- ikke lige min stil men...- smag og behag lige som det er med alt andet :)

pøj-pøj med salget!
Af Leska
Vi prøver at sætte prisen ned. Se om folk så kan blive interreseret.
Af Leska
Vi prøver igen med en ny pris
Brugeravatar
Af RockMedØerne
Har godt nok et sæt magen til i sort, men hvis enhederne er tip-top iorden og uden ridser eller andet, kan vi måske finde ud af noget, forudsat at prisen rettes til efter markedsprisen, hvilket efter alder svarer til mellem 1/3 og 1/4 af nyprisen på nuværende tidspunkt. Nu har du jo ikke kvitteringen længere, men hvad er din absolutte mindstepris ? Du kan sende mig en PM, hvis du ikke ønsker at gøre den absolutte mindstepris til officiel pris :)
Af Leska
Den får lige et bump
Af Leska
Prøver med en ny pris