Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af SimontheS
Købte et sony w605b i forgårs - og umiddelbart var jeg ikke særligt imponeret over billedkvaliteten. Jeg har sat det til Cinema"warm 2".

Jeg kunne ikke finde en guide til indstilling af w6 - men kun til w8 så prøvede den - gjorde det marginalt bedre.

Det eneste andet tv jeg er vant til at kigge på er et KDL-46HX855... som vel er fra 2012. Synes det har et laaangt bedre billede - det var selvfølgelig osse et noget dyrere tv - men havde ikke troet forskellen var så stor.

Nu overvejer jeg lidt om jeg skal returnere det - og smide nogle flere penge i det.

Men inden ville jeg lige høre om der var nogen råd - evt guides til opsætning af billedet specielt til w6 modellen?

PFT
Simon
Af pimp66
Nu kan jeg godt forstå at i anbefaler Sony w605b overfor
Sony w705b begrund a prisen man er billedkvaliteten virkelig den samme på begge paneler fordi jeg har 42W705b som jeg bruger en del til ps4 som er super og se film, tv på hvor jeg synes at det er super tv til prisen idag og smart tv delen er og så okay men tvet er selvfølgelig lidt langsom i opstart og Miracast virker ikke med alle smartphones men fint tv hvor før jeg havde Samsung 46D7005.
Jeg fortryder virkelig at jeg ikke købte 50w705b..
Af SimontheS
Bare en opdatering til emnet hvis nogen andre der er i tvivl om hvilken model de skal vælge:

w805 kom på tilbud til 5000 - så farede ned og købte det - og returnerede w605'eren.

Det er jeg meget glad for jeg gjorde - synes billedet er markant bedre på w8'eren.

skal dog tilføjes jeg kun har brugt de til tv til almindelig kabeltv - og det er sammenligningsgrundlaget.