Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Andersped
Hejsa

Jeg hoppede på et Samsung 55" UHD LED-TV UE55HU7105 Curved i mandags, I ved det på tilbud til 9999 kr i Bilka, det har jeg lige afleveret tilbage idag pga. Billedet frøs fast og fjersynet slukkede og genstartede sig selv.
Det gjorde faktisk ikke det store, da jeg ikke var specielt imponeret over det, da det hverken havde 2x tv-tuner eller smart remote.

Nu skal jeg så have et andet og vil høre om jeg skal vælge et Samsung igen, nemlig UE55H8005 til 12999 kr eller et Phillips 55PDL8908S til 11999 kr.

Jeg har ikke så meget forstand på tv, så indput ville være dejlig.

Går ud fra at Samsung kan en del mere end Philips, til gengæld er det sgu pænt det Philips og med ambilight.
Af PeterD
::l

KEDELIG OPLEVELSE.

PLEASE!!

LAD VÆR' MED AT VÆLGE SAMSUNG IGEN!

...ALDRIG GÅ TILBAGE TIL EN FUSER, YOU KNOW! ;)

"Samsung kan mere end et Philips". Så virker alle de penge de bruger på reklame altså.. O_O .

Nej...Philips er ikke dårligere, men ved ikke om deres "Smart" del er ligeså god som hos Samsung...
Senest rettet af PeterD 20 sep 2014, 18:50, rettet i alt 1 gang.
Af Andersped
PeterD skrev:::l

KEDELIG OPLEVELSE.

PLEASE!!

LAD VÆR' MED AT VÆLGE SAMSUNG IGEN!

...ALDRIG GÅ TILBAGE TIL EN FUSER, YOU KNOW! ;)
Du har ret Peter, jeg er næsten overbevist om at det Philips er vejen frem :p
Af PeterD
Hvis du lige venter et par dage med at skyde kanonen af...... på et nyt tv i den prisklasse, kan det være der kommer flere svar på hvilken skærm det aller aller bedst kan betale sig for dig at investere i..

Det er jo en slags penge du vil bruge og så skal det være velovervejet.

:)
Af Andersped
PeterD skrev:Hvis du lige venter et par dage med at skyde kanonen af...... på et nyt tv i den prisklasse, kan det være der kommer flere svar på hvilken skærm det aller aller bedst kan betale sig for dig at investere i..

Det er jo en slags penge du vil bruge og så skal det være velovervejet.

:)
Jo tak, men må indrømme at jeg har været vild med philips designline siden jeg så dem første gang, og at 55" er nede på 11999 kr syntes jeg er en god deal:-)