Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af smolinsk
Hvis jeg nu kan ærgrer mig over jeg ikke fik købt Sony KDL-55W905A sidste år som vandt en masse priser med et super panel, men samtidig gerne vil have et 65 "nu, er der så noget jeg kan købe der kommer tæt på som også skal være sony og helst i 65"?

Putte:)
Af smolinsk
hopgreve skrev:Hej , 905A modellen har de stadig på Elgigantens hjemmeside , 55"
MVH

Ja ved godt jeg måske godt ville kunne finde det, har set det på elgigantens side, men vil gerne have et 65"

ellers tak:)
Af PeterD
...Tage kontakt til en autoriseret Sony forhandler som kan maile/ringe til andre Sony forhandlere i hele landet og høre om det står et gemt væk et sted?

Det gør Panasonic så mon ikke også Sonyfolket er med på ideen? 8)

65" er jo ikke lige til at overse... ;)
Af smolinsk
PeterD skrev:...Tage kontakt til en autoriseret Sony forhandler som kan maile/ringe til andre Sony forhandlere i hele landet og høre om det står et gemt væk et sted?

Tror ikke der findes modellen 905A i 65" hvis det er sådan jeg skal forstå dit svar? nu vil jeg jo ikke have 905 modellen som jeg skriver men et på samme standard, men så det bar hvilket og hvad ligner?
Af Bent odense
smolinsk skrev:
PeterD skrev:...Tage kontakt til en autoriseret Sony forhandler som kan maile/ringe til andre Sony forhandlere i hele landet og høre om det står et gemt væk et sted?

Tror ikke der findes modellen 905A i 65" hvis det er sådan jeg skal forstå dit svar? nu vil jeg jo ikke have 905 modellen som jeg skriver men et på samme standard, men så det bar hvilket og hvad ligner?
Har du overset den i 65.

http://www.flatpanels.dk/test.php?subac ... 1410763861
Af smolinsk
Bent odense skrev:
smolinsk skrev:

Har du overset den i 65.

http://www.flatpanels.dk/test.php?subac ... 1410763861
Med mindre jeg tager helt fejl så er det der da ikke 905A modellen bare i 65" den du viser mig er 4K helt andet design osv? jeg ville som skrevet gerne have haft 55W905A men samtidig har jeg valgt at vil nu gå et skridt højere op i tommer til et 65" og igen er mt spørgsmål hvilket der kommer i nærheden er 55W905A modellen som er i full HD 4K vil jeg ikke røre endnu.