17 sep 2014, 21:43
Nu vide Jeg at du ikke helt færdig med testen men hvis du nu sku vælge en a dem hvilken model vil det vær?
fordi nu er prisen 10000 Kr for H7005 og 12500 kr for HU7505.. Og er smart tv delen meget hurtigere på HU7505
Plus er det værdi at give de 2500 kr mere for HU7005 eller er bedst at bare vente lidt endnu til prisen sku fald lidt mere og tror I at prisen falder mere eller? Håber du Forstå hvad jeg mener med alt det jeg skriver.
kaja69 skrev:Jeg forstår ikke Samsung's fire Picture Mode profiler:
- Movie
- Natural
- Standard
- Dynamic
Det ville i min optik være smart om man kunne have et antal forskellige indstillinger, som det var super nemt at skifte imellem (læs: så min kone kan skifte imellem dem). Fx en til film i mørke omgivelser, en til allround/dagslys brug og en specielt til sport (læs: fodbold).
Men som jeg forstår det so far er man 1) bundet til de kun fire profiler jf ovenfor, og 2) de kan ikke styres 100% (med Natural og Standard kan jeg slet ikke komme ind i Advanced Settings).
Og når jeg sætter en Custom "Colour Space" på Movie ændres den ind imellem! Sker det når man vælger en anden profil eller hvis man reset'er en anden profil? Men det sker IKKE for den White Balance 2-point jeg har sat!?
Er det bare mig der ikke fatter noget?
Nu vide Jeg at du ikke helt færdig med testen men hvis du nu sku vælge en a dem hvilken model vil det vær?
Plus er det værdi at give de 2500 kr mere for HU7005 eller er bedst at bare vente lidt endnu til prisen sku fald lidt mere og tror I at prisen falder mere eller? Håber du Forstå hvad jeg mener med alt det jeg skriver.