Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Mikealex
Hvad er forskellen på disse to modeller.

Jeg kan godt se at 7505 er UHD, men når jeg kigger på "46 i H7005, så koster den det samme som "48 i HU7505.

Hvorfor er de prissat ens???

Umiddelbart ville jeg forvente at HU7505 var dyrest.
Af Anders S
Du har helt ret, det er underligt at de er prissat ens, men når man hører om de problemer UH køberne har er jeg glad for at jeg valgte H.

Er yderst tilfreds med mit 55H7005.
Af kaja69
Ingen tvivl om at 65" udgaven af HU7505 har DSE/banding problemer. HU7500 owners thread på avsforums.com understreger dette. Men ellers lyder det ikke til det er et problem på de mindre størrelser.

Jeg har lige fået mit 55H7005 købt til 10k op. Umiddelbart et kanon TV med flot billede og ingen DSE/banding (returnerede et håbløst LG af den grund). Men... jeg købte 55HU7505 til 11k under komplett's timetilbud fredag som jeg ikke har fået hjem endnu.

Det absolut vigtigste for mig er screen uniformity. Altså ingen DSE/banding bl.a. fordi jeg ser meget fodbold. Når jeg får HU'en op kan jeg sammenligne. På specs og tests jeg har læst er det 4K og måske en smule bedre sort man får med HU modellen men... højere input lag, bruger mere strøm og nogen rapporterer blæserstøj ift H modellen. Og hvad med PC tilslutning? Har man et grafikkort der kan levere 4K?
Af Mikealex
Er det bare mig, eller kan man nu få "46 af H7005 til 6.799,- hos henholdsvis Wupti, Bilka.dk og Elgiganten??

For under et par måneder siden stod den til 12.000,-

Eller er der et eller andet med model numrene jeg ikke fatter, da den hos Wupti hedder SQXXE og Elgigantes model står der bare XXE.