Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Vejling
...Nu er det så kommet på tilbud igen. Plasma, Dvb-t2 tuner, Full HD (udmærket lyd?) og en pris der er til at have med at gøre (netop nedsat igen til 4500).
Det er uhyggeligt lidt materiale man kan finde om den. Er der ingen af jer, der ved hvor ringe/godt det er? (har et Kuro 50 tommer).

/Vejling
Af DavidHimself
Det er svært at sammenligne med et gammelt Kuro, men man vender sig til meget ;) jeg har dog set 560'eren på kabel-tv, bluray og PS4-spil forleden og det stod fremragende :) jeg var overrasket over kvaliteten i farverne, så jeg synes bestemt det er et glimrende TV til prisen.
Af Vejling
Tak David. Din kommentar, sammenlignet med en udpræget generel holdning om at plasma altid er bedre end Led, gjorde, at jeg bestile et 60 tommer "smart" -plasma fra Cd on (http://cdon.dk/hjemme-elektronik/lg-ele ... -p28121468) til 6000. Så må den være bridge til engang Oled bliver til at betale i 65 tommer.
Nogle antager, at den primære årsag til at alle producenter dropper plasma er energiforbrug og dårligere avance. Er i enige i det herinde?

/Vejling