Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jamen det virker da som et godt tilbud :)

Kræver selvfølgelig lige det at man er til de kurvede tv. Så også lige at den ikke har twin tuner, ved ikke om det betyder noget.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Når man nu VIL linke til artikler om hvorfor buede TV er noget juks, kunne du så ikke i det mindste medtage linket til vores egen...?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
På et OLED-TV kan jeg til nød se hvordan buen kan retfærdiggøres, idet betragtningsvinklerne ikke ødelægges, men på et LCD-TV er det noget juks. Buen kan afhjælpe problemer med reflektioner, men på LCD skal du så leve med endnu smallere betragtningsvinkler, hvilket er et ret stort trade-off når de nu er så elendige i forvejen.
Jeg har selv bestilt et 55" Hu7205 som er tæt på HU7105 som de har i bilka..

er "spændt" på buen siden alle siger man skal undgå det. synes bare ikke jeg oplever det som en direkte ulempe når jeg ser dem i butikken.

men det kommer vel også meget an på ens indretning af hjemmet osv hvordan den står i forhold til hvor man sidder..

jeg skulle få min HU7205 onsdag, så får jeg jo af se om jeg skulle ha givet lidt ekstra for HU7505..

men andre der har set modellen eller købt så vil jeg da gerne høre hvad i synes, i behøver ikke kommentere curven