Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Pengzi
Hej forum,

Jeg vil gerne høre jer som har et Samsung H6505 (uanset størrelse) har fået hbbTV til at fungere på det. Jeg var inde hos ComputerCity i dag og kiggede på et UE40H6505 og kunne ikke aktivere hbbTV med "A" knappen. Der findes heller ikke et menupunkt "Datatjeneste" (Data Service på engelsk) i "System"-menu. Jeg har nemlig læst at "Datatjeneste" skal sættes "til", før hbbTV fungerer. Er der nogen der kan fortælle mig, hvordan man aktiverer hbbTV på det nye (2014) samsung-tv?
Af Anders S
Først skal Hbb TV Appen installeres. Derefter skal Datatjeneste aktiveres. Jeg måtte igennem 3 forsøg med at installere og aktivere, teste, afinstallere osv osv på mit 55H7005 før det virkede, og nu spiller det bare. Kan datatjeneste slåes til uden internetadgang? Tvivler på at der er internetadgang i ret mange butikker..
Brugeravatar
Af Pengzi
Hej Anders,

Tak for svaret. Jeg har et UE40H6500 (købt on-line fra Frankrig). Jeg har nu prøvet at installere HbbTV-app fra Samsung Smart Hub, kørt den, slukket og tændt TV'et igen; men får simpelthen ikke noget menu-punktet "Datatjenesten" frem under "System". Jeg har også den nyeste firmware på tv'et, som er tilsyneladende ens for alle UE40H65XX.

Er lidt frustreret, men måske har H6500 slet ingen Datatjeneste funktion / modul ??
Af Anders S
Hejsa,

AVS, der er jeg dig svar skyldig. Måske en der har haft Samsung længere end jeg kan hjælpe med at få det slået til, det burde da være muligt i en slags "Operator Mode" eller hvad det nu kaldes.

EDIT:
Forresten, hvad hedder din TV-udbyder?
Af Stone56
Jamen så skulle du kunne modtage dit Hbb................ når vi modtager på egen antenne ,de 6 danske