Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Ns_
Hej.

har set LG 47" LED Smart TV 47LB570V hos komplett til 3500,-

det synes jeg er billigt. Men ved ikke om det er værd at smide penge efter.

skal ikke bruge smart-tv funktionerne. Bare billedet er "ok" ved godt det ikke er en highend skærm.

Men hvad siger i ?
Af Grandahl
Ja han er uhøflig.

Tænker du får hvad du betaler for her, det er et tv i low end, men når jeg kigger på den og andre tv i prisklassen tror jeg det er fint.. Jeg siger dog tror, har ikke set nogen anmeldelser af den.
Af Grandahl
Nu ved jeg ikke hvad dit budget er eller hvor stor det skal være, men Sony w6 har fået gode anmeldelser og er et godt value for money tv. Fint billed og god responstid for gamere.

Har set 40" for 3000kr eller 48" for 4400kr på pricerunner, bare et forslag du kunne tage med i dine overvejelser :)
Af PeterD
Du bør ikke kunne gå forkert med et W6.

Ifg tests et rigtig, rigtig, rigtig GODT value4money TV.

Tillykke :)

...og husk lige at bruge tid på at indstille billedet ordentligt (normal/biograf mode) , Skru lidt ned for farver og kontrast og slå alle billedforbedringer FRA, så er du godt på vej.
Af PeterD
"Et langt bedre LG tv"....

Så skal vi have nogle facts og test på bordet der viser det er meget, MEGET bedre..

Både pris og kvalitetsmæssigt.

Udtalelser er gode men facts er bedre.. ;)
Af PeterD
Det bliver jeg ikke meget klogere på. O-O

700 HZ MCI...

Her er lidt om hvordan producenterne (Ja, også Sony og Panasonic) forsøger at snyde os til at tro at netop deres skærme er bedre end konkurrenterne..

http://www.heise.de/newsticker/meldung/ ... 85820.html

Kampagnepris. Javist.

For at komme ind på markedet, må man jo sælge sine produkter billigere end konkurrenterne.

Jeg siger ikke at Sony er bedre, men en uafhængig test som viser et særdeles positivt resultat siger mere end salgs og reklameannoncer.

Derfor læs test her på siden, på hdtvtest.co.uk, whathifi.com så bliver du forhåbentlig en lille smule klogere.