Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Toshiba, sony eller noget helt 3.

Toshiba 42X3030D
Ingen stemmer
0%
Sony 40W2000
5
71%
Et batmo fjernsyn fra en anden fabrikant :-)
2
29%
TV'et skal bruges til følgende ting og med nævnte prioritering:

1. At se DVD på

2. At spille PS3 på

3. At se alm. TV på. (kabel)

Andre ting der er relativt vigtige er lyden fra TV'et, da jeg til at begynde med ikke har råd til at købe anlæg/soround.

Jeg har haft følgende to skærme i kikkerten:

1. Toshiba 42X3030D

2. Sony KDL 40W2000

Som jeg har forstået det kan begge fjernsyn leverer et 1080P signal, og er derfor i den bedre ende af FULL HD TV'er.

Overvejer at købe det i tyskland på nettet. er der nogen forhandlere i kan anbefale...?

P.S. Så vidt jeg har forstået det kan en PS3 ikke afspille HD DVD og det har jeg ingen ide om det biver et problem for mig. er det noget i ville være betænkelige ved.?

P.s.s. er der andre tv'er jeg bør overveje. Har valgt samsung 40M86BD fra samt phillips 37PF9731D
Hej "klikkeren" - jeg sidder i en lignende situation, men jeg skal vælge mellem Sony 40W2000 og Samsung LE40M86BD - og vil gerne vide hvorfor du har valgt Samsung fra? Nu har jeg også lige kigget lidt på Toshiba 42X3030D og vil sige at du burde vælge Sony 40W2000 (har bedre kontranstforhold og den gode Bravia farve engine der giver nogen utrolige flotte farver) - Måske skulle du overveje Samsung LE40M86BD igen - som mig (den har endnu bedre kontrastforhold)?
Af klikkeren
Samsung er valgt fra på grund af design og lyd. Den er højst sandsynlig den bedste skærm til at spille på af de tre, men på en eller anden måde er jeg altså bare ik faldet for samsung
Af klikkeren
@Moke.

Jeg var godt klar over at der er to HD medier, men vidste bare at PS3 ikke ville kunne køre HD DVD og ved ikke om det vil blive et problem på sigt.?

@ Alle.

Der er ikke mange der er tosset med den Toshiba. hvorfor. den har fået god kritik på HDTV.CO.UK

Kan ikke se hvilke andre tv'er jeg burde overveje, men er lutter øre