Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af MikkelHvid
Hej,

De har et Hitachi 37LD8500 til 7999,- i Elgiganten. Der er inkluderet vægophæng i prisen.

Er der nogle der har erfaringer med dette TV?

Findes der bedre alternativer i samme størrelse til samme pris?

//Mikkel
Af Agger19
Hej

Det er et godt tv til pengene, ingen tvivl om det.. men nu arbejder jeg så os selv i elgiganten, så ved ikke om du sys du kan bruge det til noget..
men den har et godt billed:D

Mvh
Peter
Af MikkelHvid
Hej Agger,

Tak for din respons.

Jeg har købt TV'et - Jeg synes billedkvaliteten var udemærket ude i butikken. Jeg har dog ikke haft mulighed for at tilslutte TV'et hjemme endnu, da jeg står midt i en flytning, så jeg har faktisk ikke set det behandle analogt signal endnu.

Jeg skal bruge TV'et til analogt TV(Discovery channel :)), dvd film og tv-out signal.

Spørgsmålet ligger egentlig bare i om jeg er blevet taget i r*ven - om jeg har betalt 8000 for et tv der ikke kan vise ordentligt analogt tv.

Jeg har jo stadig 30 dages fuld returret, så det er jo ikke værre end at jeg kan køre ud med det og købe et andet.

//Mikkel
Af Agger19
Nej, nemlig.. men ja, vi køre som alle andre digital signal, og kan ikke rigtig huske hvorn det står på analog, men som jeg husker det er det godt.. selvf, kan man få bedre, men så koster de så os det ekstra..

ja, nemlig.. det er en god ting at kunne aflever det tilbage, hvis det skulle gå galt..

Mvh
Peter