Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af saksuk
Hej allesammen

Jeg ønsker at købe en 32" Full HD LED skærm.

Max 1 år gammel

Stand skal være tiptop uden nogen for for skrammer

Max dybde 4-5 cm

Med Kvittering

Pris ca 2000 kr

Skal helst befinde sig i Kbh og omegn.
Af thg
saksuk skrev:
thg skrev:Ved godt det er lidt over budget, men hvad med sådan et her helt nyt:
http://www.pricerunner.dk/pl/2-2970975/ ... ign-Priser
Hej thg

Tak for dit forslag :-).

Lidt over budgettet, men ellers relevant bud. Dog kunne jeg google mig frem til, at kablerne stikker bagud - de må gerne stikke ud fra siderne, da det skal hænge tæt ind på væggen

TV i de mindre serier stikker jo stort set altid bagud, men med Samsung's nyere er det jo kun strømstikket og det som medfølger er med vinkel på, så selvom du vælger et ca. 15 mm. vægophæng, går det alligevel med Samsung's strømstik :)
Af saksuk
thg skrev:
saksuk skrev:
thg skrev:Ved godt det er lidt over budget, men hvad med sådan et her helt nyt:
http://www.pricerunner.dk/pl/2-2970975/ ... ign-Priser
Hej thg

Tak for dit forslag :-).

Lidt over budgettet, men ellers relevant bud. Dog kunne jeg google mig frem til, at kablerne stikker bagud - de må gerne stikke ud fra siderne, da det skal hænge tæt ind på væggen

TV i de mindre serier stikker jo stort set altid bagud, men med Samsung's nyere er det jo kun strømstikket og det som medfølger er med vinkel på, så selvom du vælger et ca. 15 mm. vægophæng, går det alligevel med Samsung's strømstik :)

Aaaahhhh det må jeg lige undersøge nærmere :-).

1000 tak for input.

Men kom gerne med flere bud tak :-). Den nye kostede ca 2600 kr, og fra dba.dk var den uden kvittering
Af saksuk
mathiasdk skrev:Hvis det er underordnet hvilket tv det er, har Aldi et FHD tv til 1700 kr. 32"
Hej Mathias

Tak for svar, men har noget andet i tankerne :-)