Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af 3Cubed
Jeg står og er brændt varm på et LG 32LB650V Smart TV.

Det koster i skrivende stund omkring 4100,- i DK, men kan fås for omkring 2800,- i Tyskland.
Er der nogen her i dette forum, der har begreb om hvorvidt et TV fra Tyskland eller Polen, vil virke på det danske YouSee kabel TV net? Jeg tænker Mpg4 osv, hvad de nu har snakket om i medierne de sidste par år.

På forhånd tak.

Kasper

P.S. Faldt lige over denne pris sammenlignings site:

http://skinflint.co.uk/eu/lg-electronic ... 94810.html
http://www.idealo.de er også god.
Officielt kan der være problemer tuneren, indhold etc, men i praksis har jeg endnu ikke set det fejle... Det jeg dog har oplevet er problemer i henhold til reklamation. Hvis ikke LG er ligeglad, kan det meget vel være at TV'et skal tilbage til forhandleren og for egen regning retur og det kan meget vel æde hele fordelen :)
Så længe det er DVB-C tuneren du skal bruge skulle der ikke være problemer. Hvis det går i stykker skal det tilbage til Tyskland for at blive repareret. Der er heller ikke så mange tyske forhandlere der sender til DK.
Af 3Cubed
Har fået TV'et det gik fint, kostede 7,5€ i forsendelse med UPS og det ankom på under 3 døgn.

Virker fint med Yousee kabeltv og der er også danske menuer, men dem bruger jeg nu ikke. :-)
Af PeterD
Til dem det måtte have interesse:

Centrum Handlowe, RTV EuroAGD Stettin/Szczecin Polen.

Euro.com.pl.

Philips 42" PFH6309. Pris DK: 4700 KR. Pris Polen (omregnet) 3700 KR.

Panasonic 47" AS650. Pris DK: 7500 KR. Pris Polen (omregnet) 5500 KR

Sony 50" W829. Pris DK: 7500 KR (ca.) Pris Polen (omregnet) 7100 KR

1 Zloty-1,88 KR..

Der er også.....

2 chicken wraps med 2 0,5 liters cola og 2 bægre pommes frites til 45 kr.

Samme pris for 2 burgere, cola og pommes frites hos McD.

Er du mere til "gør det selv" koster 500 gr hk. (okse)kød 13 kr.

2 liter Lech dåseøl 22 kr. 1kg skinke 32 kr

10 æg 14 kr