Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Mikeber
Hej, jeg har købt et KDL-55W805B her til aften.

Jeg kommer hjem og pakker tingene ud, men det er som om der mangler en del af tingene til vægmontering..

Har jeg misforstået noget, eller er det ikke hele vægmonteringen der medfølger til dette tv?

Håber nogen af jer kan hjælpe.

Mvh
Af hr.utrolig
Ifølge testen på flatpanels skal du købe et beslag fra Sony, hovr du så tilgængæld kan hænge strømforsyningen.
Af thg
Såvidt jeg har forstået skulle der medfølge Sony's eget vægophæng, men at man kan købe en adaptor så man kan bruge alm. VESA beslag og hvor strømforsyningen kan ligge i, men som jeg har forstået det, er det kun hvis man ønsker et VESA ophæng. Ved at Fona har denne adaptor til 299,-
Af Mikeber
Tak for svarene..

Jeg har haft kontakt til Sony, Elgiganten og hifi-klubben, og jeg får en masse forskellige svar.

Det ene sted siger de at det hele følger med (Hvilken jeg ikke kan få til at passe) - og hos elgiganten ved de det simpelhen ikke og til hos HIFI skal jeg have et vægophæng Voegels med en adapter til 799..

Det er pænt belastende.
Af kennethbrdk
Jeg har set nogen af de nye sony modeller, der er det foden der følger med som man også skal bruge som vægophæng - hvordan det så fungerer i praksis ved jeg ikke.