Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej

Jeg står og at skal have nyt tv til stuen.
Jeg har 10.000 kroner til det.
Det skal have god billede kvalitet og så må det også gerne være hurtigt (hurtig i opstart).

Jeg har kigget på følgende modeller:

Samsung UE46H7005

Sony KDL-50W805B

Philips 46PFL8008S

Hvilket et vil passe bedst til mine krav og hvilket et ville i vælge og hvorfor?

Hilsen den fortvivlede :((
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Philips-skærmen du kigger på er sidste års model.

Blandt de tre giver H7005 nok marginalt bedst billedkvalitet med et lille forspring og har bedre Smart TV del (og flere danske tjenester). Sony W805B er derimod en del billigere og en super value-for-money model.
Hvis det ikke er akut, så har Komplett.dk en gang i mellem søndags-tilbud på 48HU7505 til 9.999,- Det er et par tommer større og har så vidt jeg kan se, det sidste nye indenfor det meste hardware (selvfølgelig ikke OLED panel). Billedet kan jo altid diskuteres :p
Lodden13 skrev:Hvis det ikke er akut, så har Komplett.dk en gang i mellem søndags-tilbud på 48HU7505 til 9.999,- Det er et par tommer større og har så vidt jeg kan se, det sidste nye indenfor det meste hardware (selvfølgelig ikke OLED panel). Billedet kan jo altid diskuteres :p

Har netop også kigget på det tv og kan ser at det er på tilbud til en internet pris på 8999,- hos elgiganten. Så tror næsten at det er det jeg gør :D