Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Bidan
Hej Alle :)

Jeg er ny herinde, hvilket også gælder for min rolle på TV-markedet.

Min kæreste og jeg leder efter et nyt TV til stuen. Jeg har forestillet mig at den ideelle størrelse er 40", da vi skal sidde omkring 2,5 meter fra TV'et.

Vores budget ligger omkring 5000 kr.

Det vigtigste for os (mig) er at jeg kan smide en Playstation 4 i skærmen, og få en god oplevelse uden gaming lag. Det skal siges, at hun tidligere levede med et 14" kassefjernsyn i stuen...

-3D-funktion er ikke en absolut nødvendighed, men kunne være sjovt at prøve.
- Hvis fjernsynet kan afspille i 4K-opløsning vil det også være en dejlig funktion, men efter at have søgt lidt, virker det som om denne funktion koster langt mere end vores budget.

Jeg har allerede kigget på følgende:
http://www.hifipriser.dk/tv/samsung-ue4 ... 42227.aspx

Jeg håber at I kan hjælpe en rookie.
På forhånd tak!
Af Grandahl
Det er en fin Samsung tv. Vil dog bare klart råde jer til at få et større tv end 40", gerne 50" eller større.

Der findes gode tilbud på Sony w6 eller endnu bedre w8 serien. Den har bl.a. Fået gode anmeldelser herinde. Den har en god responstid til spil. Jeg tror der er en del herinde på dette forum der har købt den grundet det er et godt "valmue for the money" tv.
Af Bidan
Tak for svaret. Vores problem er, at vi bor i en lejlighed med skråvægge. Derfor har vi ikke noget naturligt sted at hænge fjernsynet op. Jeg er derfor bange for at et TV på 50" eller større, bliver for stort.
Af PeterD
VÆLG ET SONY ELLER PANASONIC TV.

DERVED FÅR I TYPISK KOMBINATIONEN BEDSTE BILLEDE/LAVESTE PRIS..

GOOGLE DET FØR I TALER MED SÆLGERNE I BUTIKKEN....