Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af xprezz
Har et 40" Samsung LCD/LED tv i overskud da jeg har købt nyt. Lidt i tvivl om det skal sælges eller i kælderen. Et af de første samsung der kom med LED baggrundsbelysning og en af de få de lavede med ægte local dimming. Dermed får man helt sort side om side med helt hvidt.

Nogen der er interesserede eller har et bud på hvad det skal koste? Nypris 18k for ca 5 år siden.
Af jgr
Hvis du selv kan/vil bruge det så får du langt mere ud af det end et salg.

At det har kostet 18k for "mange" år siden kan du ikke bruge til noget i dag. Du skal holde det op imod hvad man kan få af TV i dag til få kroner - inkl. digitale tunere, smart-tv og GARANTI.

Ikke for at nedgøre dit TV, som så vidt jeg husker var meget fint da det kom frem. Men det har altså efterhånden en 5-6 år på bagen, så du får ikke "noget" for det ved et salg.

Hånden på hjertet: Hvad ville du selv give for et 6 år gammelt TV?
Af xprezz
Jeg havde ikke regnet med noget i nærheden af originalprisen var bare en føler for at bekræfte om det skulle være Xbox skærm i kælderen :D

200 var dog lidt mindre end at det er besværet værd at sælge det.