Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej Alle

Jeg har et Beovision Avant 55" til levering her den 22 August. Og har søgt efter oplevelser med tv'et, men forgæves - venter dog spændt på anmeldelsen herfra.

Er der nogle af jer der har oplevelser med tv'et? Kunne godt tænke mig at hører lidt, da det jo er en klækkelig sum for et tv. Umiddelbart har jeg ikke sat mig ind i oled vs 4k og alt det der. Men B&O har vel valgt et 4k panel af en grund.

På forhånd tak
Tillykke med det nye tv, så den lige på pricerunner til 55k, der er nogle der har råd :)

Øøh 4k er slet ikke udbredt endnu, det tager sandsynlig nogle år inden det bliver mainstream hos diverse tv udbydere.

Det eneste sted jeg kender til pt. hvor det kan bruges er på netflix, og det er vist kun på to forskellige serier pt. Af samme grund køber de fleste jeg har kendskab til ikke 4k tv lige nu, de venter til det bliver mere udbredt.

Jeg ved ikke om dit tv bliver anmeldt herinde på dette forum, tror ikke B&O produkter bliver anmeldt særlig ofte grundet det lille marked for det.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Vi har den til test lige nu, så jo der kommer en grundig test af den. Vi har lige et par ting der skal forklares af B&Os ingeniører før vi afslutter testen, men det skulle der komme styr på tirsdag.
Må man være så fræk at høre hvad du har givet for TV´et?

Det står naturligvis til de 54.995 kr på deres hjemmeside, men har også hørt rygter om at B&O forhandlerne er til at tale pris med.. Evt. rabat på vægophæng, gulvstativ?

Kunne være rart at have et pejlemærke når/hvis jeg selv tager en tur forbi, alt efter hvordan bedømmelsen kommer til at lyde, når Flatpanels kommer med den.