Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af xprezz
Lige været i Fona og bestille et LG 55EA880W 55" fladt OLED tv. Glæder mig helt vildt. Skulle lande midt næste uge.
Skal nok komme med billeder og indtryk når det lander
Af Danny K
Spændende..
glæder mig til at høre din mening om det :)
Af Wolfgang
Fedt. Jeg savler også over dette TV. Har læst anmeldelsen herinde, men det er nu også sjovt at høre fra en "normal" forbruger. Hvilket TV kommer du fra?

Overvejer selv at købe det. Selvom det er farligt at være med på 1. gen af alting, så kunne det også være sjovt, bare for at kunne sige det til sine nørdede venner der slås med LCD/LED og alle deres mærkværdige udfordringer med slør, betragtningsvinkler, konstrast, sort niveau osv.

Glæder mig til at høre om dine oplevelser.
Af xprezz
Jeg kommer fra et af de få samsung fjernsyn der blev lavet med ægte local diming før den flad flade bølge kom. Så det er vel 5-6 år gammelt efterhånden men stadig glimrende. Har dog ventet på OLED længe og nu kom det endelig i et prisleje hvor jeg synes jeg kunne være med.
Af PeterD
Spændende!

Det skal nok blive godt om 2-3 år når LG, Sony, Philips og Panasonic også pryder butikkernes udstillingsvinduer
Af Grandahl
PeterD skrev:Spændende!

Det skal nok blive godt om 2-3 år når LG, Sony, Philips og Panasonic også pryder butikkernes udstillingsvinduer

Hva snakker du om?

Jeg forstår det ikke, det er jo netop et LG tv der tales om?
Af vaktmestern
Min Oled fikk problemr ved 1000timer med stuck og døde blå pixler, Leser man på avs forum og avf forum er det ikke mange med Lg oled tvr som er 100prosent perfekte. Fikk selv pengene tilbake og venter på 2014 pga alle problemene.

Oled med letterbar movies gir lett ir så ikke se en film over 60min uten pause står oxo i manual på oled tvr som advarsel.
Af kennethbrdk
IR er det noget flatpanels kan/vil teste når/hvis I får de nye OLED modeller til test. Må sige hvis det ikke er bedre end på mit VT50 så skal jeg ikke have OLED :(
Af Grandahl
kennethbrdk skrev:IR er det noget flatpanels kan/vil teste når/hvis I får de nye OLED modeller til test. Må sige hvis det ikke er bedre end på mit VT50 så skal jeg ikke have OLED :(

Kik på forsiden under anmeldelser. Der er en anmeldelse af LG's Oled tv, kan godt afsløre at billedkvaliteten er højere end din VT50, selvom det osse er et godt tv
Af flatnesdam
På mit omkring 15 år gamle Philips billedrørs TV kunne man meget nemt forskyde billedet op/ned så man selv kunne bestemme om de sorte bjælker skulle være i top eller bund. Utroligt at de ikke kan finde ud af at lave noget tilsvarende i dag. Det burde kunne gøres automatisk så billedet flyttede sig i løbet af filmen, så man ikke behøvede at røre en finger.
Af vaktmestern
Lg har ingen shift eller scrolling bar på sine 2013 håper 2014 har noe slikt.