Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej jeg har købt et Samsung UHD 55 med en one connect Box til.. og har en denon 2310 forstærker samt et 5.1 surround og det er sat til med optisk kabel. Hvordan får jeg surround fra netflix? Fordi den spiller det ikke med optisk kabel så hvordan får 5.1 ud ?? Hilsen Nick
Af Svensson44
Er der slet ikke nogle som ved hvordan man gør får at få surround fra netflix
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Jeg vil tro, at du skal forbinde tv'et og forstærken med HDMI ARC (audio return channel)., Find den HDMI-port på tv'et, som er mærket med "ARC". Det er typisk kun en af dem.

Og så er der nok også en indstilling eller to inde i skærmens menu, som skal ændres. Sikkert også i forstærkeren, der skal vide hvilken HDMI-port den får ARC-signal ind på.
Af Grandahl
Rasmus Larsen skrev:Jeg vil tro, at du skal forbinde tv'et og forstærken med HDMI ARC (audio return channel)., Find den HDMI-port på tv'et, som er mærket med "ARC". Det er typisk kun en af dem.

Og så er der nok også en indstilling eller to inde i skærmens menu, som skal ændres. Sikkert også i forstærkeren, der skal vide hvilken HDMI-port den får ARC-signal ind på.

Måske jeg er lidt ude på dybt vand her, men kræver det ikke osse at hans Denon forstærker er modtagelig overfor ARC for at det virker? Altså at den også kan kan gå begge veje.
Det som også er problemet der er ikke nøgle HDMI indgang på tv'et kun vier One connect boxen... Og der kommer ikke billed igennem hvis man sætter hdmi til.. Har fundet den med arc hdmi men den er på boxen....