Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Grandahl
Vi skal til at have et nyt tv i stuen her i familien. Kan godt høre på vandrørerne at det vigtigste for mine søde familiemedlemmer er at der kan optages. Der må gerne være twin tuner så man kan se tv samtidig. Muligheden er jo også at købe en harddiscoptager samitidig, men det vil jeg gerne undgå.

Pris niveau er ca. 5000 - 7000kr.

Vi bruger ikke skærmen til spil, jeg vil god gerne at den viser gode billeder ved sport.

Har kigget lidt på Sony w8 serien, men det ser ud til at der godt nok kan optages, men at der kun er en tuner i.

Vi bruger boxer tv i familien hvis det gør nogen forskel.

Den skal ca være på 46 til 50" i størrelsen

Håber nogen har lyst til at give deres besyv med :)
Af Lodden13
Hmmm... brugte 1 minut på at åbne Flatpanels oversigt over årets TV fra de store mærker. I den størrelse du efterspørger, så skal du op i 10 af de store for at få noget med twin tuner.

Mvh Jess
Af Grandahl
Tak for input.

Har også set Panasonic as 750 i 47" til 10000kr, synes det er noget dyrt.

I øvrigt nogen der har kendskab tinderne model. Den koster 4000kr mere end modellen under der hedder as 650 eller 600, virker af meget.

Nogen der har kendskab til 750.

For mig at se har Sony kun twin tuner i deres 4k tv..

Hos LG kan jeg slet ikke se nogen modeller med twin tuner. De vil nok bare gerne sælge nogle HDD optagere. Synes ellers deres Web os smart tv ser interessant ud, selv om det på ingen måde vil være afgørende for mig.

Umiddelbart er et Samsung 6505 model til 8000kr den billigste løsning jeg kan finde. Eller 6675 til 8300kr, Nogen der kender noget til disse modeller, synes ikke rigtig de bliver nævnt meget herinde ?

Er der nogen der har set noget andet?