Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af edinger
Det bestemmer du naturligvis helt selv. Ingen her skal forsøge at presse noget ned over hovedet på dig.

Hvad end du ender med at vælge, skal rådet herfra fortsat lyde at tage udgangspunkt i et seriøst og objektivt testmedie (HDTVtest, AVForums, Flatpanels, CNET...) fremfor mavefornemmelser og tvivlsomt input fra velmenende brugere (eller u-velmenende sælgere).

At vælge en tilfældig skærm, som man intet ved om (udover papirspecs, som man ikke kan bruge til noget), fordi den skærm, man oprindeligt havde udset sig, blev vejet og fundet for let (trods fine anmeldelser og velkendte kvaliteter), er en temmelig irrationel fremgangsmåde.

Heldigvis er der da også masser af skærme at vælge imellem, som har været på testbænken. Så dertil kommer det forhåbentlig ikke.

God jagt.
Af Grandahl
Du er ikke interesseret i Sony modellen da den for dig virker for skrabet eller plasticagtig. Men problemet er jo nok også at du har et budget på 3000 - 4000kr eller idet leje. Det er ret svært at få noget lækkert design med aluminium eller hvad du nu forestiller dig til den pris.

Når det så er sagt har jeg også oplevet tv til 10000kr eller mere hvor kvaliteten virker skrabet.
Af dannyaa
UE46C7705

er dette tv stadig lækkert=? en ven har en brugt jeg må købe for 4 k,
Brugeravatar
Af edinger
Hvis jeg var sælger, ville jeg i hvert fald synes, at det var en lækker pris for en skærm fra 2010... O_O
Af Bent odense
dannyaa skrev:UE46C7705

er dette tv stadig lækkert=? en ven har en brugt jeg må købe for 4 k,
En ven. :o Som prøver at tørrer r..på dig.
Af dannyaa
Har sagt nej tak, hvad med plasma skærme fra lg ? Er burn in stadig noget man skal bekymre sig om ?
Brugeravatar
Af edinger
Om man stadig skal bekymre sig? Ja. Særligt i relation til gaming.

Og skrev du ikke selv et andet sted, at du ikke var interesseret i plasma? Indrømmet, det er svært at holde styr på alle dine tråde…

Det er egentlig ikke så svært at finde en skærm, som imødekommer dine behov (læs: Sony W828). Problemet opstår, når du kun vil give det halve af prisen og ikke er villig til at file på dine (høje) krav.

Man kan nu engang ikke få en Rolls-Royce til Dacia-pris.
Af dannyaa
jo men man har vel et standpunkt til man har et nyt, jeg vil bare ha en skærm der kan følge med når jeg spiller fifa samt ser bold,

selvf vil jeg gerne ha smart funktionen men foretrækker tommer..

og ja jeg ved godt det noget rodet men jeg vil jo bare ha mest for mine penge. :)

men ender med jeg henter sonyen og håber jeg får en uden alle de fejl som jeg har læst mig frem til folk har, els må den retur og jeg må prøve noget andet :)
Brugeravatar
Af edinger
Sony W6? Det lyder som et fornuftigt valg.

Selvom man ikke skulle tro det, er der faktisk "mange", som klager over slør selv på skærme, som koster 10-15K. Så det er egentlig ikke så lidt, det du efterspørger, som du måske går og forestiller dig.

God fornøjelse med skærmen.
Af dannyaa
har li sendt min bror ind efter 46" så nu krydser jeg fingre for der hverken er lag eller blur ved sport,,, og den ik har det her bent som mange lider under

skal nok opdatere jer
Af Grandahl
dannyaa skrev:jeg skal ikke ha det sony tv- jeg spørg om alternativer, ejg syns det er elendig kvalitet.

Man har vel et standpunkt indtil man tager et nyt :)
Af dannyaa
ja i blir jo ved anbelfale den , og kan jo altid tage det retur på de 14 dages retur ret, men nu når jeg får det hjem er der noget jeg skal ligge særligt mærke til?, så jeg får det testet GRUNDIGT og sluset alle fejl ud fra starten af?
Brugeravatar
Af edinger
Du skal først og fremmest huske at indstille den ordentligt, så du kan vurdere den under de rette forudsætninger.
Af dannyaa
kan i henvise til hvor jeg gør det?