Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af dannyaa
efter ha kigget trustpilot er jeg nu nød til spørge hvilket mærke har god kundeservice, for efter trustpilot dømme er det ene mere skuffende end det andet

det eneste firma der egentligt levere god service på rma osv er panasonic, men aner intet om de tv, ej hvilke modeller der er værd kigge på osv.

budget 4500 ca. nogle forslag?

og sir med det samme jeg har ikke interesse i sony w6
Af Grandahl
Havde for ca 1,5 år siden et rigtig godt forløb med Samsung. Mit tv havde fået en trals lyd, den lød nærmest som en klokradio. Fik fat i Samsung support, af talte en tid hvor en reparatør kom ud. Han skiftede en af de tre store printplader der var i den. Umiddelbart virkede det.

Men kort tid efter var problemet der igen. Kontaktede påny Samsung support. Denne gang ville de gerne have tv et ind til tjek. En fragtmand kom og hentede mit tv, jeg lånte en ny i mellemtiden ( det var en topmodel, egentlig ønskede jeg bare at de glemte alt om det og jeg kunne beholde låne tv'et :)

Efter 14 dage kom mit tv dog tilbage og sagen var i orden.

Jeg oplevede at blive taget seriøst, behandlingen var rigtig god, det eneste jeg skulle var egentlig bare nogle telefonsamtaler, jeg skulle ikke til at pakke mit tv ind i originalemballage og køre over til den butik hvor jeg havde købt den eller noget. Det var nemt og smertefrit.
Brugeravatar
Af edinger
For søren, Danny Boy...

Hvorfor kigger du ikke på nogle af de skærme, der er testet eksempelvis her på siden? Panasonic AS600 for eksempel?

Du kan også med fordel, nu hvor du åbenbart er voldsomt bekymret for et what if-scenarie, skele til Flatpanels' reliability survey (link).

Hvis du ikke er interesseret i Sony W6, kunne du jo overveje at gå op i pris og vælge W7?

Du nævner selv (i en anden tråd), at PlayStation er en del af brugsmønsteret, og her har Sonys skærme de sidste par år været svære at komme udenom.
Af dannyaa
ja desværre er asen ikke anbefalet til at se sport på netop pga sløringen, jeg har derimod haft kig på en lg fra 2013 denne model:

LG 42LA641V 42

og den har fået fine ord med på vejen, og kan fås for mit budget., MEN det er en 2013

derimod kan jeg også få en Philips 42" LED 42PFT6309 , men det er så et phillips, og har kun hørt skidt om det, og det er opkøbt af et lille firma osv osv. så jeg står stadig på barbund

har også kigget på w7eren, problemet er den bare er en del dyrere end hvad jeg lige kan se mit budget holde til :)

plasma har ogs¨å været oppe vende men ved ikke om burn in stadig er en faktor, eller det blot er for skræmme forbrugere væk fra de paneler, nu jeg skal spille xbox på den.

så ja jeg er sku stadig på bar bund, endvidere sagde både sony og elmutanten at w7eren har mange mangler osv, og skal jeg ha en sony skal jeg ha en w8 minimum...
Af Bent odense
@dannyaa:
edninger prøver med sin pædagogiske evner at køre dig i den retning af valg så du ikke køber katten i sækken som du opfatter negativt.

At du opretter ny tråd i den opfattelse at nogle bruger har sympati i din mening at tv test er ligegyldigt.
Af dannyaa
jeg opfatter bestemt ikke hans indputs negativt, derimod opfatter jeg det negativt når folk sidder kalder en troll osv bare fordi man ikke er så handlekraftig og har samme mening som div test, eks af sony w6eren, jeg har haft fat i det tv, og det er ganske enkelt elendigt skruet sammen i mine øjne, endvidere har jeg læst masser problemer med bending, og det her såkaldte motion flow som ikke er der..

derfor styre jeg mod andre modeller og mærker,
Brugeravatar
Af edinger
Selv med det firedobbelte budget finder du ikke er skærm uden skavanker i den ene eller den anden retning. Du må derfor foretage en forholdsmæssig vægtning af dine kriterier (krav).

Den (nær)perfekte skærm, som du tilsyneladende er på udkig efter, findes desværre ikke. Og slet ikke i det prisleje, du opererer i.

At Sonys skærme foreslås skyldes, som nævnt, at de udmærker sig netop i forhold til konsolspil og således matcher det brugsmønster, du har skitseret i én af dine (mange 8) ) andre tråde.

Hvis du vælger at gå op i pris, er Sony W805/828, som du selv omtaler, en virkelig fremragende skærm i upper mid-level segmentet og også forrygende til PlayStation.