Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af dannyaa
jeg skal ha et tv da mit eget er dødt, men pengende er ikke voldsom store så håbede i ku guide mig igennem til et ordentligt tv, med godt billede osv. til små penge.

smertegrænsen er nok max 3000
og vil helst have noget 47" hvis det kan lade sig gøre

enten brugt eller nyt, spiller ingen rolle så længe det er ordentligt:)

håber i dygtige mennesker vil hjælpe en studerende:)

følgende krav:
gerne 3d,
ordentligt billede.
ikke alt for tyk bagtil,
og med ok hdmi indgange,
skal ha div nyere tunere

på forhånd tak for jeres tid:)
Af dannyaa
åh glemte lige nævne jeg spiller en del xbox 360 , ved ikke om det spiller den store rolle.:)
Brugeravatar
Af edinger
Sony W605B til 4.000 kroner er nok den skærm, som kommer tættest på at opfylde din krav.

3.000 kroner er for lav en pris ift. de krav, du stiller.

Review: HDTVtest
Af jng
dannyaa skrev:er dette et godt tv? , eller er det noget skrald man bør holde sig fra :) det jo extrem billigt
Hvad studerer du?
Af Bent odense
dannyaa skrev:er dette et godt tv? , eller er det noget skrald man bør holde sig fra :) det jo extrem billigt
Kan du ikke vurderer det ud fra HDTVtest link som edinger har skrevet.

Hvis du spørge mig så er netop W6 serien et value-for-Money tv i forhold til prisen.
Brugeravatar
Af edinger
Du spørger til et godt TV og får så et link til en respekteret testside, som tildeler skærmen en "Highly Recommended" award. Og så spøger du gudhjælpemig, om det er en "god" skærm (?) :o
Af dannyaa
jo jeg kan skam godt se det har fået awards, men får tit afvide at der blir betalt for disse score, så derfor jeg egentligt nok spørg om personlige erfaringer :)

men tror jeg venter ser om det kommer på bud igen, da det nu koster 4500 :)
Af dannyaa
nu har jeg snakket med kære sony og de sir w6eren ikke kan bruges til spil :/ , så nu jeg forvirret endnu mere.
Brugeravatar
Af edinger
Han lyder ikke alt for skarp, ham Sony du har snakket med.

HDTVtest skriver:
The Sony W605B’s high picture quality and keen price should make it a popular choice among budget-conscious buyers. At this time of writing, its fiercest competition comes internally – for around £150 more, the Sony W705 offers a slimmer design, slightly larger screen real estate, and marginally lower input lag. For us, both TVs (and the Bravia W8 too) are excellent buys depending on your budget.