Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

komplett.dk holder søndags tilbud idag. De har et 47PFT5609/12 (2014 model) på tilbud til 3999kr, det har dog ikke ambilight :-(

Derfor vil jeg lige høre om det er et godt tv, før jeg gik ud og købte det. Mit budget for et nyt tv er 5000-6000kr men hvis jeg kan spare de ekstra penge og stadig få et godt tv, vil det ikke være helt dårligt.

Håber der er nogen herinde som kan hjælpe mig før tllbudet løber ud.
Hej

Min Nabo har dette fejersyn og for at være helt ærlig synes jeg ikke det er godt. Betragtningsvinklerne er meget små og det har en del clouding og sort ser ikke særlig sort ud. Betjeningen er meget langsom og det er irretende. Jeg har kun lige hjulpet med opsætningen, så det er mit førstehåndsindtryk.

Med 5000-6000 kr. Kan du også prøve at tage et gik på Sony, eller Panasonic, som jo har lavet de bedste vslue for money tv i år.

God fornøjelse med dit valg.
Med Sony mener du vel deres w6 serie? Panasonic modeller har jeg da kun hørt dårlige ting om, eller er det mig som har forstår det forkert?

Jeg har også kigget lidt på LG 47LA641V, som flatpanels også selv anbefaler. Det ser da ikke helt dårligt ud :-)