Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej..... Samsung HU7505 ...... Fik mig noget af en overraskelse da jeg ville sætte stikket i til internet, det har de valgt at sætte midt på bagsiden, så jeg nu ikke kan bruge mit vægbeslag, alle de andre tilkoblinger sidder i et indhug lavet i bagbeklædningen, som det naturligvis SKAL ?
Brug IKKE HU7505 i soveværelset, da blæseren kører KONSTANT, med en irriterende summelyd til følge, jeg har tjekket med Samsung, det skal være og lyde sådan ???
så banale fejl, på et så dyrt TV, IKKE acceptabelt, DET ER EN OMMER SAMSUNG :o Hvornår kommer jeres NYE modeller, som også kan bruges i soveværelset, UDEN blæserlyde/summelyde ;)
Jeg har kun hørt om støjklager fra HU8505 ejere pga. One Connect boxen. Mit ejet HU7505 har jeg haft nu i 2 måneder og det er helt lydløst, også når det er tændt.

Det er desværre ret almindeligt for Samsung at have porte der stritter bagud, også HDMI ARC porten stritter bagud (hvilket jeg har løst med et vinkel stik).

Men ellers så kan du vel bruge wifi? Jeg kan da streame både netflix 4K uden problemer, selv BD'ere fra NAS'en glider som regel igennem, men jeg har også et dedikeret SSID til mit tv.
Støjen fra blæseren er på alle hu7505 og de kører konstant, lyden hører man ikke når det hænger i stuen, hvor den er skruet op, derimod nat tv i soveværelset, med meget begrænset lyd, er den helt Tydelig, selvfølgelig kan jeg bruge Wifi, det handler om hvor Dum en løsning det er fra Samsungs side at sætte KUN dette ene stik til internet, midt bagpå, sådan at der ikke er plads til det tynde vægbeslag, istedet i en af indhakkene hvor ALLE de andre stik sidder, så dyrt TV og topmodeller fra 2014 EN OMMER SAMSUNG :)
Af jng
kristiansen skrev:Støjen fra blæseren er på alle hu7505 og de kører konstant, lyden hører man ikke når det hænger i stuen, hvor den er skruet op, derimod nat tv i soveværelset, med meget begrænset lyd, er den helt Tydelig, selvfølgelig kan jeg bruge Wifi, det handler om hvor Dum en løsning det er fra Samsungs side at sætte KUN dette ene stik til internet, midt bagpå, sådan at der ikke er plads til det tynde vægbeslag, istedet i en af indhakkene hvor ALLE de andre stik sidder, så dyrt TV og topmodeller fra 2014 EN OMMER SAMSUNG :)
Sælg apparatet, og få dit humør/din nattesøvn tilbage.
Ha ha humøret fejler ikke noget, og som jeg skrev, hører det hjemme i STUEN, der hænger det nu, det her er ment som en oplysning til andre der havde tænkt sig det skulle hænge i soveværelset, og måske også ville sætte internetstikket i, jeg har købt årgang 2013 modellen F7005 den er UDEN blæser og alle stik ind fra siden, det hænger i mit soveværelse nu :) :) :) :)
KomBarDo. skrev:Hvorfor er der blæsere i 2014 H modeller og ikke i 2013 F modeller ?
Jeg gætter på at det er fordi at processoren er kraftigere og kræver aktiv køling ligesom en PC.
På mit HU7505 kan jeg kun høre blæseren når tv'et er tændt og jeg står lige ved siden af. 2-3 m fra tv'et med "almindelig" tv-lyd kan jeg ikke høre blæseren. Når TV'et er i standby er der ingen blæserstøj.